• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Keuze: wat als jij een kerstwens mag doen bij Innogames.

DeletedUser234

Guest
Als jij 1 kerstwens mag doen van Innogames, wat zou jij dan wensen?

Natuurlijk met de kerstgedachte, kies je een wens waar iedereen beter van wordt en niet alleen jij.

Ik zou wensen:

Dat alle inactieve spelers (meer dan 3 maanden niet ingelogd) naar de buitenrand vd kaart worden verplaatst.

En jij?
 

DeletedUser7

Guest
Omdat het hier niet zozeer gaat om 1 idee, heb ik je topic verplaatst naar het discussietopic ;)
 

DeletedUser1327

Guest
mijn kerst wens is eigenlijk gewoon heel simpel, houd het spel toegankelijk voor iedereen, zorg dat de mensen die geen diamanten willen, kunnen uitgeven ook gewoon heel veel plezier kunnen blijven beleven van dit leuke spel
 

DeletedUser1063

Guest
Mijn kerstwens is dat de ontwikkelaars het spel iets gebruikers vriendelijker maken.
Tenslotte moeten wij body geven aan het spel.
 

DeletedUser3

Guest
Mijn kerstwens is dat de ontwikkelaars het spel iets gebruikers vriendelijker maken.
Tenslotte moeten wij body geven aan het spel.

Wat is niet gebruikersvriendelijk dan? Ben benieuwd wat je onhandig vind aan de manier waarop Elvenar de gebruikerservaring biedt. We proberen zoveel mogelijk eenvoudige oplossingen te bieden, van informatie in tooltips tot sneltoetsen.
 

DeletedUser1063

Guest
Wat is niet gebruikersvriendelijk dan? Ben benieuwd wat je onhandig vind aan de manier waarop Elvenar de gebruikerservaring biedt. We proberen zoveel mogelijk eenvoudige oplossingen te bieden, van informatie in tooltips tot sneltoetsen.
Je ziet dat te beperkt. Gebruikers vriendelijk wil zegen dat je als gebruiker meer in je waarde wordt gelaten.
Zoals compensatie bij burenhulp als die gestopt zijn met spelen en vast zitten in verbouwing Stadhuis.
Het vechtsysteem meer in balans brengen voor beide partijen. Vrije leger bewegingskeuze i.p.v. vaste volgorde.
De vrijheid om onzinnige opdrachten, zoals 24 uur of 48 uur opdrachten en het laten produceren van goederen die je niet nodig hebt, te weigeren.
De kennisboom variabel maken, zodat niet gebruikte fabrieken niet onderzocht en ontsloten hoeven worden.
en nog oz wat van die dingen.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik wens dat we iets meer kunnen doen met de broederschap, wellicht een ingame broederschaps forum zou ik erg leuk vinden :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wens dat we iets meer kunnen doen met de broederschap, wellicht een ingame broederschaps forum zou ik erg leuk vinden :)

Dan heb ik een nieuwtje voor je:

Begin van het jaar wordt de opzet van de toernooien veranderd, ipv de toernooien samen met je buren te doen, ga je de toenooien samen met je bs-genoten doen. Binnen je eigen bs kun je gezamenlijk aan de slag voor de prijzen.
 

DeletedUser3

Guest
Zoals compensatie bij burenhulp als die gestopt zijn met spelen en vast zitten in verbouwing Stadhuis.
Inactieve buren worden al automatisch verwijderd. Bovendien heb je de optie om te verhuizen gekregen dit jaar!

Het vechtsysteem meer in balans brengen voor beide partijen. Vrije leger bewegingskeuze i.p.v. vaste volgorde.
Peroonlijk denk ik juist dat het nu meer in balans is dan het ooit is geweest. Iedereen kan zeggen dat het terug moet naar het oude, maar er zat toen totaal geen uitdaging in. Nu zul je daadwerkelijk iets moeten bedenken om te winnen, een strategie waarin je uitzoekt wie het het beste doet tegen je tegenstanders en niet gewoon blind de paladijnen eropaf sturen.

De vrijheid om onzinnige opdrachten, zoals 24 uur of 48 uur opdrachten en het laten produceren van goederen die je niet nodig hebt, te weigeren.
In het begin van Elvenar was er veel meer vrijheid in quests en wat bleek? Daar werd massaal misbruik van gemaakt. Spelers annuleerden honderden quests per dag om constant dezelfde uit te voeren en zo heel eenvoudig heel snel aan voorraden en munten te komen. Dit zorgde voor veel onvrede bij spelers die eenvoudigweg niet de tijd hadden om 24x7 maar op een knopje te drukken.

De kennisboom variabel maken, zodat niet gebruikte fabrieken niet onderzocht en ontsloten hoeven worden.
en nog oz wat van die dingen.
Ik vind dit wel een leuk idee. Alhoewel je natuurlijk nog steeds de "vrijheid" hebt om niet te vechten, zul je bepaalde gebouwen en onderzoeken wel moeten doen.

Wat ik met bovenstaande probeer aan te geven is niet dat ik je geen betere ervaring gun in Elvenar of dat je ideeen slecht zijn, maar dat veel van wat er nu is zo is ontstaan door ervaringen die we in de afgelopen twee jaar hebben opgedaan. Het spel moet uitdagend blijven, dat is een belangrijk doel anders is iedereen er natuurlijk al snel weer op uitgekeken. Ook moet het spel een eerlijke balans zien te vinden in de verschillende onderdelen. Dat het daardoor voor de een wat vervelender aanvoelt, heeft dan vaak als reden dat het een andere spelergroep juist wel in een behoefte voorziet.

Als laatste wil ik zeggen dat het dus niet de bedoeling is om je ideeen af te schieten, deze waardeer ik zeer, maar om aan te geven dat we dit jaar echt ons best hebben gedaan om juist die ervaring te verbeteren.
 

DeletedUser1796

Guest
Dan heb ik een nieuwtje voor je:

Begin van het jaar wordt de opzet van de toernooien veranderd, ipv de toernooien samen met je buren te doen, ga je de toenooien samen met je bs-genoten doen. Binnen je eigen bs kun je gezamenlijk aan de slag voor de prijzen.
@Didi1 heb je nog meer van die leuke spoilers toevallig ;):D
 

DeletedUser572

Guest
Ik heb weinig wensen voor elvenar. Dus ga ik maar voor meer vrijheid in de kennisboom om dingen over te slaan. Niet dat ik dat zou doen, maar ik zou het graag kunnen.

Natuurlijk wel prettige feestdagen voor alle mods hierzo en ook de spelers. :D
 

DeletedUser1143

Guest
Geen specifieke wensen voor Elvenar als spel zijnde , die staan al in t ideeën topic maar ik wens iedereen , spelers , mede forum leden , alle mods en het Elvenar team hele fijne feestdagen , lekker eten en een goed samenzijn met familie en vrienden.
 
Bovenaan