• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Kan ork quest niet uitvoeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom heb je die quest uiteindelijk toch gedaan?
Je kunt blijkbaar gewoon door spelen en die quest negeren.?
Eigenlijk alleen om met de toernooien mee te kunnen doen en zo wat extra KP's/relikwieën te scoren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien heb je mazzel, uit de release notes van 1.20: "The quest 'Raid for Orc Glory' can now be declined."
Weet niet 100% zeker of dat dezelfde quest is die jij bedoeld, even afwachten totdat we hier ook die update krijgen...
To clarify - the declinable quest referred to in the release notes has the task to 'Send Orcs to Raid 3 times'. If you have any doubts whether you should have the quest that you now have, please do contact our support.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1063

Guest
Misschien heb je mazzel, uit de release notes van 1.20: "The quest 'Raid for Orc Glory' can now be declined."
Weet niet 100% zeker of dat dezelfde quest is die jij bedoeld, even afwachten totdat we hier ook die update krijgen...
Nee, ik ben pas bij het elfen hoofdstuk en heb kennelijk zoveel provincies al ontdekt, dat ik nu alleen nog maar provincies kan
ontdekken waarbij orc's als betaling wordt verlangd. En orc's kan ik pas in het volgende hoofdstuk aanmaken.
Dus zit ik eigenlijk een beetje vast wat betreft relekwien, en die kun je ook niet kopen.
 

DeletedUser1063

Guest
Iedereen heeft of moet de vaste opdrachten doorlopen.

Laat je er een poos 1 staan omdat die op dat moment niet uit komt, kun je geluk hebben dat als je hem doet er zomaar een stel afgevinkt worden.

Deze opdrachten heb je dan al gedaan als je er naar kijkt en niet klakkeloos weg klikt zie je dat.

Maar het kan dus ook gebeuren dat je terug gestuurd word en ja dat is niet leuk maar wel je eigen schuld helaas, doordat je een vaste opdracht hebt laten staan.
Ik vind het een beetje onzinnig dat we verplichte opdrachten moeten doen, die volledig achterhaald zijn, erg veel productie capaciteit kosten en nauwelijks iets opleveren aan vergoeding. Het feit dat ik volledig onnodig 20x nachtschade moet maken, voegt helemaal niets toe aan de verhaallijn, het spel of iets anders. Dit soort opdrachten moet of eerder komen of geweigerd kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik ben pas bij het elfen hoofdstuk en heb kennelijk zoveel provincies al ontdekt, dat ik nu alleen nog maar provincies kan
ontdekken waarbij orc's als betaling wordt verlangd. En orc's kan ik pas in het volgende hoofdstuk aanmaken.
Dus zit ik eigenlijk een beetje vast wat betreft relekwien, en die kun je ook niet kopen.
Dit heeft niks met het onderwerp van deze post te maken, denk dat je een paar dingen door elkaar haalt. :eek:
 

DeletedUser6

Guest
Beste mensen,

Ik ga dit topic nu archiveren als "Geen bug" omdat het, zoals mijn collega al heeft aangegeven, geen bug betreft. Opdrachten hebben allemaal een bepaalde trigger en dat is niet altijd gerelateerd aan je voortgang in de onderzoekstabel. Vaak is het een combinatie daarvan en het wel of niet hebben afgerond van een vorige Verhaallijn-opdracht. Wanneer je in de verhaallijn-opdrachten dus achterloopt op je voortgang in de onderzoekstabel, dan kan het zo zijn dat je eerst nog opdrachten uit het vorige hoofdstuk moet afronden voordat je nieuwe opdrachten krijgt uit het nieuwe hoofdstuk waarin je net bent aanbeland.

Als je feedback wilt achterlaten over de opdrachten, doe dat dan gerust in het feedback-gedeelte van het forum maar daar zijn bug reports niet voor bedoeld en door die feedback hier te plaatsen, raakt het verloren en heb je kans dat het niet wordt doorgespeeld, wat zonde zou zijn. Wil je dus graag je feedback kwijt, gebruik daar dan het juiste forum voor alsjeblieft zodat het niet gemist kan worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan