• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

evenementencultuur

DeletedUser1105

Guest
Blijkbaar kan je je evenementencultuurgebouwen plaatsen en afbreken, maar in tegenstelling tot gewone cultuurgebouwen niet terug bouwen wanneer ze ooit eens zijn afgebroken geweest.
Dat is jammer, soms heb je plaatsgebrek en dienen ze even voorlopig geruimd te worden.

Is het geen idee om de evenementengebouwen dezelfde status te geven als gewone? Als je ze afbreekt dat ze op eender welk zelf gekozen tijdstip terug beschikbaar zijn?

Ik ben in ieder geval wel voorstander om deze mogelijkheid te hebben!
 

DeletedUser

Guest
+1 Het zou idd heel fijn zijn als je de evenementgebouwen terug kon plaatsen in de inventaris. We hebben er toch per slot van rekening moeite voor gedaan om ze te winnen. Nu straks veel spelers met ruimtegebrek gaan kampen vanwege het nieuwe gevechtssysteem (aanzienlijk minder provincie-uitbreidingen te veroveren), zou dit idee toch een doekje voor het bloeden kunnen zijn. En misschien een peace offering van Innogames. Dat zou ze sieren ;)
 

DeletedUser1086

Guest
+100 :) ik wist niet eens dat je die niet zou kunnen terug plaatsen ! wow gelukkig heb ik deze niet weg gedaan voordien.
 

DeletedUser317

Guest
Lijkt me een goed voorstel want dan krijg je weer meer ruimte voor ander gebouwen en als je klaar bent kun je ze weer herbouwen Geweldig idee ik ben voor
 

DeletedUser3

Guest
Dit zie ik niet gebeuren. Evenementsgebouwen worden eenmalig geleverd. Bij verkoop van normale gebouwen, bouw je ook niet hetzelfde gebouw maar een nieuwe waar je opnieuw voor betaald met goederen/voorraden/munten. Dit is met de gewonnen/gekregen gebouwen niet het geval. Hier heb je er slechts een van gekregen.
 

DeletedUser1105

Guest
Dit zie ik niet gebeuren. Evenementsgebouwen worden eenmalig geleverd. Bij verkoop van normale gebouwen, bouw je ook niet hetzelfde gebouw maar een nieuwe waar je opnieuw voor betaald met goederen/voorraden/munten. Dit is met de gewonnen/gekregen gebouwen niet het geval. Hier heb je er slechts een van gekregen.

Het zou jammer zijn dat het er niet komt... Zet je beste been (doe anders inneens alle 2 je benen) maar voor bij de makers :D
 

DeletedUser3

Guest
Er is al eerder aangegeven dat er geen optie komt om gebouwen tijdelijk op te slaan. Dit is precies zo een optie, alleen dan voor gebouwen die je via een evenement hebt gekregen.
 

DeletedUser73

Guest
Hmm, ik kan met deze uitleg wel leven.
Wel jammer, maar nu weet je dus wel dat je elk gebouw kunt afbreken, behalve die éénmalig zijn verkregen. Nou ja, het kan wel... maar dan ben je 'm wel kwijt ;-)
 
Of je zou het kunnen koppelen aan de Eindeloze Uitgraving, dat je 1 zo'n gebouw terug kan halen bij elke upgrade van dat Oud Wonder.
 
+1 gebouwen terug in inventaris (heb er tenslotte enorm me best voor gedaan anders heeft het geen zin om nog langer met die feestdingen mee te doen).
 

DeletedUser1726

Guest
Ja het eventsgebouw zou terug in je inventaris mogen komen, maar wel met dezelfde waarden zoals het werd afgebroken.
 

DeletedUser73

Guest
Nope, laat ze hun energie maar ergens anders aan besteden... Ik zie het nut niet. Althans, niet zolang er nog heel veel andere noodzakelijkheden zijn. Daaraan kunnen ze beter aandacht geven ;-)
 
Bovenaan