• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Forum: kan ik mijn email uitzetten zodat ik geen meldingen van het forum meer ontvang?

DeletedUser1467

Guest
Is het mogelijk om meldingen naar de email uit te zetten?
Ik heb geprobeerd deze uit te zetten op het forum, met het gevolg dat ik op het forum geen meldingen meer krijg, maar wel bij mijn email.
Dat laatste wil ik graag vanaf.
 

DeletedUser

Guest
@Coco1968 Ik neem aan dat je de email naar je prive-email over forumberichten bedoelt. Dat kun je aanpassen door op de forumpagina:
- rechtsboven op je naam te klikken
- Instellingen (linkerbalk) zowel bij contactgegevens, voorkeuren, en meldingsvoorkeuren, staan opties over communicatie (waaronder ook email) die je aan of uit kunt vinken.
 

DeletedUser1467

Guest
Mooi Zo @Coco1968. :cool: Lijkt me hoogst irritant om van elke forumberichtje een mail te krijgen :eek:
Dat is inderdaad hoogst irritant. Vanmiddag uitgezet, maar nu krijg ik nog steeds mail, terwijl ik alles uit gehad heb.
 

DeletedUser222

Guest
De e-mail die je nu nog krijgt is van een topic waar je al een post geplaatst hebt voordat je de e-mail uit zette.
Bij nieuwe topics krijg je geen mail meer.
 

DeletedUser1467

Guest
De e-mail die je nu nog krijgt is van een topic waar je al een post geplaatst hebt voordat je de e-mail uit zette.
Bij nieuwe topics krijg je geen mail meer.
Bedankt. Dat kan dus nog wel even gaan duren.
 
Bovenaan