• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Halloween 2016' opdrachten en beloningen

Arriveert in de volgende update

Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.

Rewards:
Halloween table.png

halloween.png

Questen: (17 stuks) tussen haaktjes staat de quest beloning.
1. Spendeer 2 kennispunten (1 relekwie)
2. Produceer 3 eenvoudige gereedschappen (15 min) (1 relekwie)
3. Verzamel 5000 munten(1 relekwie)
4. Produceer 5 drankjes (5 min) (1 random rune)
5. Verzamelel 1000 voorraden (1 spell)
6. Produceer 6 broden (1 uur)(1 spell)
7a. Produceer 3 drie uurs goederen van je eerste nivo bonusfabriek(marmer/hout/staal)
7b. Produceer 3x geavanceerde gereedschappen (3 uur) (1 kennispunt)

8. Scout een provincie of maak 1 betoverende voorraden spreuk (1 relewkie)
9. Upgrade 3 gebouwen naar level 3 of hoger (1 relekwie)
10a. Produceer 4x negen uurs goederen van je eerste nivo bonusfabriek(marmer/hout/staal)
10b. Produceer 5x mand met boodschappen (9 uur) (2 kennispunten)
11a. Verzamel 50k munten
11b. Scout 2 provincies of produceer 2 x betoverende voorraden (1 relekwie)

12. Produceer 111 dranken (5 min) en verzamel 11 relekwieen (1 relekwie)
13a. Produceer 6x 24 uurs goederen van je eerste nivo bonusfabriek(marmer/hout/staal)
13b. Produceer 12x 3 uurs goederen van je eerste nivo bonusfabriek(marmer/hout/staal) (3 kennispunten)

14a. Scout een Provincie
14b. Train 300 eenheden (1 relekwie)
15. Voltooi 4 uitbreidingen van een gebouw naar level 5 of hoger (3 spreuken)
16. Scout 3 provincies OF produceer 3 betoverende voorraden. (2 runen)
17a. produceer 50 broden (1 uur)
17b. Produceer 7 gereedschapskisten (24 uur) (1 staal, 1 marmer, 1 hout relekwie)

de rest heb ik nog niet gehad en volgen later
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser470

Guest
Hoi @CrazyWizard , zou je misschien die opdrachten achter een spoiler kunnen zetten :p ..vind het leuker als het verrassingen zijn ;)
Gebouwen zijn inderdaad :cool:
 

DeletedUser

Guest
1. Spend 2 Knowledge Points - 1 Relic
2. Produce Simple Tools 3 times - 15 m - 1 Relic
3. Gain 5000 Coins - 1 Relic
4. Produce Beverages 5 times - 5 m - 1 Rune
5. Gain 1000 Supplies - 1 Spell
6. Produce Bread 6 times - 1 h - 1 Spell
7. Produce Wooden Figurines 3 times - 3 h + Produce Advances Tools 3 times - 3 h - 1 KP
8. Scout 1 Province of produce Spell Power of Provision 1 time - 1 Relic
9. Upgrade 3 Buildings to level 3 or higher - 1 Relic
10. Produce Wooden Chest 4 times - 9h + Produce Basket of Groceries 5 times - 9 h - 2 KP
 
Halloween Spoilers:

Halloween opdrachten:

01. Spendeer 2KP
02. Produceer 3x Eenvoudig Gereedschap
03. Verzamel 5000 munten
04. Produceer 5x Dranken
05. Verzamel 1000 Voorraden
06. Produceer 6x brood
07. Produceer 3x 3u bonusfabriek (marmer/staal/hout) en Produceer 3x Geavanceerde Gereedschappen
08. Ontdek 1 Provincie of produceer 1x Betoverende Voorraden spreuk
09. Upgrade 3 gebouwen naar lvl3 of hoger
10. Produceer 4x 9u bonusfabriek (marmer/staal/hout) en Produceer 5x Mand met Boodschappen
11. Ontdek 2 Provincies of produceer 2x Betoverende Voorraden en verzamel 50K munten
12. Produceer 111 Dranken en verzamel 11 Relikwieen
13. Produceer 6x 24u bonusfabriek (marmer/staal/hout) en produceer 12x 3u bonusfabriek (marmer/staal/hout)
14. Train 300 eenheden en ontdek 1 provincie
15. Upgrade 4 gebouwen naar lvl5 of hoger
16. Ontdek 3 provincies of produceer 3x Betoverende Voorraden
17. Produceer 7x Gereedschapskist en Produceer 50x Brood

Halloween beloningen (cultuur/bevolking):

Schreeuw van Halloween (formaat 5x4):
Cultuur & Bevolking
Hoofdstuk 01 450
Hoofdstuk 02 560
Hoofdstuk 03 740
Hoofdstuk 04 950
Hoofdstuk 05 1150
Hoofdstuk 06 1530
Hoofdstuk 07 1910
Hoofdstuk 08 2300
Hoofdstuk 09 2900


Ontmoedigende Pompoen (formaat 4x3):
Cultuur
Hoofdstuk 01 540
Hoofdstuk 02 670
Hoofdstuk 03 890
Hoofdstuk 04 1150
Hoofdstuk 05 1380
Hoofdstuk 06 1840
Hoofdstuk 07 2300
Hoofdstuk 08 2800
Hoofdstuk 09 3500

artymaynl0q4q.png


Sorry voor eventueele fouten in de vertaling :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1143

Guest
Ik vind die beloningen super , ik heb straks ruimte gebrek , niet omdat ik te veel fabrieken of wapenkamers of gastras fabrieken heb geplaatst , maar puur door alle leuke cultuurdingen ...
 
Ik vind die beloningen super , ik heb straks ruimte gebrek , niet omdat ik te veel fabrieken of wapenkamers of gastras fabrieken heb geplaatst , maar puur door alle leuke cultuurdingen ...

Dat probleem heb ik ook heb alles van zonnewende alweer moeten verkopen zonde want dan is het weg het zou eigenlijk gewoon moeten zijn dat je die dingen weer opnieuw kan gebruiken.
Kan ook niet erg veel verder in het spel meer zit vast wegens ruimte gebrek dus geen bevolking dan doe je weinig meer komt ook omdat de ork huizen groot zijn en weinig bevolking geven die van de feeen zijn beter.
In ieder geval zal ik al de prijsjes van al die feest spelletjes waar schijnlijk nooit meer plaatsen vanaf nu want heb ook al geen plek voor wonderen er zijn gewoon te veel dingen om te bouwen en te weinig grond.
Dus kermistent en pompoen dingen blijven in de inventaris om nooit te voorschijn te komen.
 
oh dat is zoooooooo jammer.
Maar als je inderdaad niet in de eind tech zit snap ik dat wel, je moet ze te snel weer afbreken, dan staan ze mooier in je inventaris.
van me zonnewende goodies ga ik minimaal 6 maanden plezier hebben dus die staan mooi in me dorpje, maar de tent is voor mij ook "waardeloos" want volgende week komen er betere gebouwen uit bij de boselfjes.
 

DeletedUser1030

Guest
Hoi,

Bekend wanneer dit in gaat? A.s. woensdag? Want ik lees de volgende update.
En hoelang hebben ze hier voor? 12 dagen?

Groetjes,

Prashanti
 
Het mag iets minder schreewerig, dan antwoorden we ook wel.

Een gildelid wees me erop dat tot nu toe alle events op maandag zijn begonnen dus naar alle waarschijnlijkheid maandag 31 oktober.
Maar ben me glazen bol vergeten mee te nemen dus pin me er niet op vast.
 

DeletedUser1030

Guest
Ow ok.... was helemaal niet schreeuwerig bedoelt. Anders had ik wel Caps Lock gebruikt :cool:;)

Maar dan merk ik het wel. .... en nee CrazyWizard, ik zal je er niet op vast pinnen. Maar toch bedankt. :)
 

DeletedUser448

Guest
Kan ook niet erg veel verder in het spel meer zit vast wegens ruimte gebrek dus geen bevolking dan doe je weinig meer komt ook omdat de ork huizen groot zijn en weinig bevolking geven die van de feeen zijn beter.
In ieder geval zal ik al de prijsjes van al die feest spelletjes waar schijnlijk nooit meer plaatsen vanaf nu want heb ook al geen plek voor wonderen er zijn gewoon te veel dingen om te bouwen en te weinig grond.

Jammer maar het halloween gebouw dat cultuur en bevolking geeft kun je toch wel plaatsen?
 

DeletedUser1143

Guest
Dat probleem heb ik ook heb alles van zonnewende alweer moeten verkopen zonde want dan is het weg het zou eigenlijk gewoon moeten zijn dat je die dingen weer opnieuw kan gebruiken.
Kan ook niet erg veel verder in het spel meer zit vast wegens ruimte gebrek dus geen bevolking dan doe je weinig meer komt ook omdat de ork huizen groot zijn en weinig bevolking geven die van de feeen zijn beter.
In ieder geval zal ik al de prijsjes van al die feest spelletjes waar schijnlijk nooit meer plaatsen vanaf nu want heb ook al geen plek voor wonderen er zijn gewoon te veel dingen om te bouwen en te weinig grond.
Dus kermistent en pompoen dingen blijven in de inventaris om nooit te voorschijn te komen.

Super zonde inderdaad als je je gewonnen items moet slopen/verkopen.
Voorals nog staat bij mij alles nog , geen idee hoelang ik dat volhou , maar zou echt aan mijn hart gaan als ik ze moest verkopen....:(:(:(
 

DeletedUser234

Guest
Leuk event, ik kijk er naar uit. :)

Al had ik gehoopt op een Halloween forum event, zoals vorig jaar. Leuke kans om dia's te winnen. :)
 
Met wat geschuif en paddenstoelen verkocht kan ik 3 ork huizen gaan bijmaken maar houd niet over natuurlijk, ik zie wel voorlopig ben ik nog niet door de orks heen en in de volgende update het bosfeeen volk geloof ik dus zien hoeveel plek die nodig hebben.
Geef het niet zo heel gauw op :)
1st de volks verhuizing op de 24ste hahahaha daar zie ik wel naar uit vanaf het begin zonder burenhulp van vreemden gedaan.
 
Zou die 3 ork huizen ff op de lange baan schuiven, z'n Schreew gaat echt wel een paar hoofdstukken mee hoor,
Kijk bv naar de stralende tuin, bv het hoofdstuk 8 gebouw dat net iets groter is dan een ork/boself huisje.
1760 mensen en cultuur.

De huizen gaan in hoofdstuk 9 (boselven) naar 1200, tel er nog 300 bij op voor hoofdstuk 10 en 300 voor hoofdstuk 11. dan zit je aan 1800 inwonders. net zoveel als de stralende tuin, en die krijgt dan voor de vakjes extra nof eens 1760 cultuur. dat is 586 cultuur per vakje, dat word niet snel verbeterd door een niet cultuurgebouw.
Dus pas vanaf hoofdstuk 12 zou je hem mischien moeten slopen op basis dat de rest dan beter is.

dat is nog 4 hoofdstukken vanaf nu, en nog hele verre toekomstmuzien.

Ik zou dus zeggen gewoon lekker bouwen en die 3 ork huisjes vergeten.
Bij de elven komt er ook een heel mooi cultuur/mana/inwoner gebouw erbij (de habitat)
 
Bovenaan