• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Animatie: geen lopende rasbevolking in mijn stad, wie kan mij helpen?

DeletedUser1143

Guest
... en dat terwijl t toch zo gezellig is in mijn stad. Er loopt dus helemaal niks rond in mijn stadje , geen dwergje , geen elfje , geen feetje.

Ik heb dwergenportaal en feeën portaal staan , (dwergen om nog even klein beetje voorraad graniet en koper binnen te halen voor ik aan de dag en nachttuinen toe ben en feeën gewoon omdat t al kon :D) kan het zo zijn dat dit met elkaar botst en daardoor mijn inwoners niet rondlopen? Zijn ze bang van elkaar en zitten ze verstopt? :eek:

Er is niks veranderd aan de instellingen enzo en al het gebruikelijke is gedaan.
 

DeletedUser990

Guest
Is je beeldscherm resolutie mischien verzet. De mijne staat dus regelmatig laag en dan laten ze zich ook niet zien. Maar zie zelf ook geen vechtklooster of vuuroren in bergwand.
 

DeletedUser1143

Guest
Is je beeldscherm resolutie mischien verzet. De mijne staat dus regelmatig laag en dan laten ze zich ook niet zien. Maar zie zelf ook geen vechtklooster of vuuroren in bergwand.

nee die staat nog goed , ik denk dat t de combi dwergen en feeën portaal is , we zullen t zien zodra ik dwergenportaal gesloopt heb. ( duurt nog even)
 

DeletedUser990

Guest
Maar dat zou betekenen dat je dus maar 1 gastras per keer kan maken.
Jammer was al van plan gastrassen stadje te maken met Dwergen Feeen Orcs.
Leek me wel wat. Van de fabrieken er dan 1 neerzetten gewoon voor de gein.
Zou wel een buitenwijk dan worden.
 

DeletedUser1143

Guest
Wel een leuk idee , vind de verschillende portalen ook leuk , zeker als ze op 4 zijn .
 

DeletedUser

Guest
Maar dat zou betekenen dat je dus maar 1 gastras per keer kan maken.
Jammer was al van plan gastrassen stadje te maken met Dwergen Feeen Orcs.
Leek me wel wat. Van de fabrieken er dan 1 neerzetten gewoon voor de gein.
Zou wel een buitenwijk dan worden.

Ruimte teveel Marjan? ;)
 

DeletedUser990

Guest
Nee juist tekort, maar als ik toch geen nieuwe ruimte krijg, ga ik maar rommelen met mijn oude.
 
Bovenaan