• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Zomerse zonnewende 2016' opdrachten.

DeletedUser

Guest
rare vraag maar is het zo dat er maar 1 quest per dag komt in het begin had ik er twee maar nu is het sparen voor deze prijzen moeilijker geworden....
Waarschijnlijk heb je van die andere alle 21 quests gedaan, dan blijft er nu alleen de dagelijks quest over.
 

DeletedUser572

Guest
de meeste opdrachten zijn niet haalbaar voor kleine spelers en de opdrachten i.v.m. provincies is dan niet haalbaar voor grote spelers : bvb om 15 relikwieën te halen, moet je 15 provincies openen en eentje duurt bijna 2 dagen. Daar vele tijdelijke questen opdrachten herhalen, is het verstandig om op voorhand en half afgewerkt 15 provincies onafgewerkt te houden . Sterk over dreven die questen. Gemor in de broederschap

Ik vondt deze juist erg makkelijk in samenwerking met de toernooien. Vergeet ook niet dat je wat relikwieen van burenhulp kan krijgen.

Ik vondt het zelf vervelender dat ik 5 gebouwen omhoog moest gooien. Mijn korste zijn 6 en een half uur voor een wapenkamer, maar die zijn erg duur. Het ziet er naar uit dat ik de questreeks makkelijk voltooi, ik moet er nog 2 of zo. :D
 

DeletedUser1333

Guest
Ja, de quest met de gebouwen is het vervelendst. Ik heb het gedaan met de woongebouwen die ik toch naar niveau 20 moet gooien, vroeg of laat...
 

DeletedUser990

Guest
HOERA; ik heb de 12 runen voor de gouden afgrond gewonnen. Ben bij alle leden al punten aan het ingooien om te krijgen. Heb vanmorgen toernooi gespeeld waar mooi ronde runen voor gouden afgrond stond afgebeeld. Werd echter vechtklooster. Ach random kan niet mooier. Maar goed nu 12 punten nog 4 open vakjes dus gouden afgrond is binnen.
HEELAAS, 3 hele scherven en de rest zijn stukkende scherven. Wat een mooi systeem dat random!
Mijn spelplezier is nu even op nulpunt!!
 

DeletedUser990

Guest
@Lord Soth;
Volgens jouw lijstje moeten we nu nog 4 opdrachten.
Maar op de zonnewende staat nog 5 dagen en 13 uur. 13 uur dus van vandaag, Maar mis ik een dag of zo?
 

DeletedUser

Guest
@Lord Soth;
Volgens jouw lijstje moeten we nu nog 4 opdrachten.
Maar op de zonnewende staat nog 5 dagen en 13 uur. 13 uur dus van vandaag, Maar mis ik een dag of zo?
Hadden we op Beta ook. Je krijgt nog een dag om alle maansplinters op te maken, helaas krijg je geen nieuwe opdracht, gebouw of maansplinters die laatste dag. Laatste gebouw zal het observatorium zijn.
 

DeletedUser990

Guest
Hadden we op Beta ook. Je krijgt nog een dag om alle maansplinters op te maken, helaas krijg je geen nieuwe opdracht, gebouw of maansplinters die laatste dag. Laatste gebouw zal het observatorium zijn.
Oke bedankt dat weet ik dat ook weer!
 

DeletedUser

Guest
Ik kom niet verder als "Produceer 25x dranken". Ik produceer elixers bij de vleet, meer dranken heb ik niet.
 
Bovenaan