• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser

Guest
Was best een aardig event afgezien van de paar bugs en vertaalfouten. :p Jammer dat de dagelijkse 21 opdrachten zo simpel waren dat je ze meestal binnen 5 minuten af had en dus de rest van die dag geen uitdaging meer had en dat die andere opdrachten rij na 21 opdrachten ook al klaar was, de meeste hadden dit de eerste week dus al af. :rolleyes: Ook jammer dat de cultuurgebouwen die je kon winnen niet meeschalen met het hoofdstuk waarin je zit maar als er regelmatig (om de 2~3 maanden) events komen waarin nieuwe gebouwen te winnen zijn dan is dit niet zo erg. o_O
 

DeletedUser990

Guest
Vind het best wel aardig, kan heelaas niet over die leuke prijzenvangst mee praten. Heb er precies 2 gehad 3 duitere lantaarns en 2 regenboog eenhoorns.
Weet wat iedereen die wel prijzen heeft gewonnen (zoals 5 tuintjes ) zegt had je maar moeten sparen etc.
Maar ook bij de tuintjes alleen sprueken etc gewonnen.
Dus ..koek over sparen gewoon geluk hebben.
Heleboel geluk, voor mij is de dagprijs dus 2 op 16. Bij meerde 1 in onze bs 3 op 16. 1 in onze bs heeft 4 op 16 gehaald, maar dat is echt grote bofferd.
Heb dus de runen als dagprijs niet meegerekend.
Want dat was natuurlijk ook weer gok.
Questen waren op zich leuk, jammer inderdaad dat het 2x 21 waren.
De prijzen waren over de top, had het alleen maansplinters geweest voor extra Rocks gebouw denk dat het spannender was geweest.
Wat mij betreft mogen ze de dagprijzen gerust nog een keer gebruiken bij een event, maar dan ja komt hij weer, zonder die eenarmige bandiet.
 
ook ik vond het reuze en ben heel blij met wat ik er voor in de plaats heb gekregen, als ze geen events doen kunnen we niks winnen en doen we ook verder met het spel het is dus mooi meegenomen en hoef ik alleen nog maar uit te kijken naar het volgende. laat maar komen hup hup hup ben benieuwd wat het gaat worden
 
Op zich zelf wel leuk het events maar weer jammer dat je dia's moet uitgeven als je de hoogste beloning wilt halen.
Je kunt aan alle kanten merken dat alles op dia's ge-ent is en wat een enorm risico met zich mee brengt dat er veel spelers al haken.
Mij menig is dat je als je alle dagen je best doet dat de hoogste beloning ook haalbaar moet zijn zonder dia's uit te moeten geven.
Begin mij af te vragen of Innogames niet in zwaar zweer zit (finaniceel gezien), naar mijn menig worden de spelers welke niet kunnen of willen om dia's uit te geven steeds verder naar een hoekje gedreven worden.
 

DeletedUser628

Guest
Op zich zelf wel leuk het events maar weer jammer dat je dia's moet uitgeven als je de hoogste beloning wilt halen.

vond heel leuk event vooral voor de eerste keer maar ik begrijp wel dat er ook een goede prijs moet zijn voor de dia spelers waar zou anders de bonus zijn maar zijn er mensen die de 2de hebben gehaald zonder dia's of was dat ook niet mogelijk
 

DeletedUser

Guest
... maar zijn er mensen die de 2de hebben gehaald zonder dia's of was dat ook niet mogelijk
Op Beta is het me wel gelukt, kreeg daar een paar keer zowel 200 maansplinters als ook 140 maansplinters als prijs dus kon flink wat kistjes extra openen want anders zou het echt niet gelukt zijn. De diamand prijzen zijn wat mij betreft veel te hoog opgelopen. :(
 
Waarom nu bij alles dia's te moeten gebruiken? Zijn spelers die geen dia's kunnen kopen of willen kopen dan niet belangrijk?
Ik denk dat die spelers het belangrijkste zijn (denk aan de mond op mond reclame).
 

DeletedUser628

Guest
Waarom nu bij alles dia's te moeten gebruiken? Zijn spelers die geen dia's kunnen kopen of willen kopen dan niet belangrijk?
Ik denk dat die spelers het belangrijkste zijn (denk aan de mond op mond reclame).

natuurlijk zijn dit belangrijke mensen en ik denk dat ze ook wel blij zijn met het event iedereen vond het toch leuk maakt toch niet uit dat je de hoofdprijs niet gehaald hebt ik zelf heb alleen de stralende tuin maar ben er blij mee vond het een leuk event ongeacht of ik de hoofdprijs heb gehaald of niet ik heb al zin in de volgende keer
 

DeletedUser1549

Guest
Teleurstellend!
Blijf nu ook nog eens met 40 (dus net geen 50 om de laatste kist te openen) zitten, wordt denk ik geacht dia's te kopen....
 

DeletedUser

Guest
Teleurstellend!
Blijf nu ook nog eens met 40 (dus net geen 50 om de laatste kist te openen) zitten, wordt denk ik geacht dia's te kopen....
Je hoeft ook niet altijd voor de grootste kist te gaan, 2x 90 en je had 0 over. :p Ben echter zelf ook zo dom geweest en heb nu 20 splinters over. :(
 

DeletedUser1549

Guest
Ja, als je alles van te voren weet.. :rolleyes:
De volgende keer ga ik alles opsparen en pas aan het einde innen.... !!
 

DeletedUser628

Guest
Ja, als je alles van te voren weet.. :rolleyes:
De volgende keer ga ik alles opsparen en pas aan het einde innen.... !!
ik zou niet meteen sparen tot het einde maar sparen tot je iets hebt dat je graag wilt en we hebben hier een goed aantal mensen die beta spelen dus die zullen wel voor ons uitzoeken welke gebouwen goed zijn en welke opdrachten er zullen komen
 

DeletedUser448

Guest
Ik heb geen dia's besteed. Heb naast kp's en runnen ook 2 vaderbomen, 3 edele baniers en twee venars stenen gewonnen. Heb nu nog 100 scherven over voor twee koperen kisten. Ik ben echt heel tevreden. Fantastisch evenement. Vooral omdat het buiten de meeste events van andere spelen valt die alleen rondom feestdagen iets organiseren.
 

DeletedUser472

Guest
die alleen rondom feestdagen iets organiseren.
nou ik kan je wel garanderen dat er ook eventen komen op feestdagen weet wel zeker dat er ook een paasevent komt en wie weet ook een halloween en valentein event dit was gewoon de eerste keer maar ik verwacht ook dan een zeer leuk event
 

DeletedUser448

Guest
Evenementen met feestdagen wil ik ook wel,:cool: maar dit extra evenement gewoon tussendoor is mooi meegenomen:p
 

DeletedUser1333

Guest
Het zou me niets verbazen als de Elvenar events meer 'random' zijn als die van FoE omdat het niet gebaseerd is op de huidige menselijke samenleving. Misschien zijn de Elvenar-events meer geïnspireerd op de Keltische feesten, of andere heidenen, en dan krijgen we een variant van het Lichtfeest omstreeks de Kerst (en het hoogtepunt op 21 december, de kortste dag van het jaar). En vast nog wel wat andere dingen, maar deze ligt dan wel voor de hand.

Ook een oogstfeest en andere seizoensfeesten zie ik wel plaatsvinden in de vorm van een event dan.
 
Vind het best wel aardig, kan heelaas niet over die leuke prijzenvangst mee praten. Heb er precies 2 gehad 3 duitere lantaarns en 2 regenboog eenhoorns.
Weet wat iedereen die wel prijzen heeft gewonnen (zoals 5 tuintjes ) zegt had je maar moeten sparen etc.
Maar ook bij de tuintjes alleen sprueken etc gewonnen.
Dus ..koek over sparen gewoon geluk hebben.
Heleboel geluk, voor mij is de dagprijs dus 2 op 16. Bij meerde 1 in onze bs 3 op 16. 1 in onze bs heeft 4 op 16 gehaald, maar dat is echt grote bofferd.
Heb dus de runen als dagprijs niet meegerekend.
Want dat was natuurlijk ook weer gok.
Questen waren op zich leuk, jammer inderdaad dat het 2x 21 waren.
De prijzen waren over de top, had het alleen maansplinters geweest voor extra Rocks gebouw denk dat het spannender was geweest.
Wat mij betreft mogen ze de dagprijzen gerust nog een keer gebruiken bij een event, maar dan ja komt hij weer, zonder die eenarmige bandiet.

Met 2x prijs zit je net onder het gemiddelde van 3.

Dat is helaas het nadeel van de random generator, de een heeft meer de andere minder.
Je hebt toch zelf gekozen om kistjes te openen op dagen dat dat de reward was? dus neem aan dat je die dan leuk vond?

De random vond ik zelf wat minder dit evenement, zou dat in het vervolg graag anders zien. aangezien ik mensen heb gezien met 7+ keer prijs ga ik er gemakshalve vanuit dat er ook mensen zijn die helemaal niets hebben gehad.

Ook de 20/50kp reward vond ik niets, teveel beginners die vast zitten in de onderzoeksboom krijgen ineens een mega bom kp waar ze helemaal niets mee kunnen. gelukkig konden de meesten het in hun wonderen wegwerken (ook de beginners bij ons hebben wonderen) Op beta heb ik echt met 200+ kp gestrooid naar broeders (omdat ik daar geen wonder heb)
En ook op andere accounts heb ik echt veel en veel te veel kp gekregen.
 

DeletedUser448

Guest
De meeste christelijke feesten hebben toch ook een "heidense"oorsprong dus veel zullen samenvallen.
 
Bovenaan