• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Stadhuis vol munten waarschuwing

Ik raak nu staads munten kwijt doordat het stadhuis bijna vol is bij burenhulp.:(
En je stadhuis steeds een miljoen lager erin laten werkt ook niet zo bevordelijk in het spel als ik b.v. een stukje land moet kopen wat al bijna 4 mil is noem maar op.
Dus wou graag dat dat veranderd word zoals in de rest van het spel met een waarschuwing zodat je of wat munten kan spenderen of wachten met innen.
Hetzelfde gebeurt als je de dwergen mijnen en rails verkoopt gaat verloren als je stadhuis vol is, zal dan by de feeen ook wel zo zijn en de orcs (laat die tekst waarschuwing dan knipperen dat valt meer op). :(
 
Laatst bewerkt:
Even goed lezen als er munten op je stadhuis worden gegooit door medespelers dus niet!
Dan zijn je munten gewoon weg!
Bij alle andere dingen wel de melding dat het stadhuis vol is.
 

DeletedUser1341

Guest
dus je wilt zeggen dat bijv je stadhuis dit heeft:
13799 / 14000

en dat iemand dan nog burenhulp van zeg 3000 kan geven?
 
Ja zeg dat er hulp word gegeven dat het op 18000 zou komen vult ie het aan tot het maximum van je stadhuis (14000) en de rest is weg en je krijgt geen waarschuwing.
 

DeletedUser

Guest
Daar kwam ik net dus ook achter.. zo'n 85K munten kwijt erdoor. Zou inderdaad wel fijn zijn dezelfde melding te krijgen als bij huizen.
 
Zorg dat als je de dwergen dingen (granietmijnen kopermijnen en de rails en waarschijnlijk ook het portaal) verkoopt als je aan de feeen begint, ook je stadhuis eerst wat leger maakt, want ik ben daar alles van kwijt geraakt geen munt gehad dus vreselijk balen, echt giga waardeloos!:(
Dus ook hier helemaal geen waarschuwing gehad dat het stadhuis te vol was!:(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
balen dat je zoveel munten kwijtgeraakt bent, bedankt voor de tip!
 
Je krijgt wel een melding in het rood in het gebouw dat je wilt verkopen dat bij doorgaan je goederen verliest omdat je meer terugkrijgt dan je kunt opslaan. Helaas kan ik je nu geen voorbeeld meesturen. Goed op letten dus voordat je definitief verkoopt op deze melding. Let wel, het staat dus in het gebouw wat je wilt verkopen.
 
Nou ik echt niet denk je dat ik niet een windowtje had moeten zien als ik achter elkaar 16 mijnnen en een enorm stuk rails 1 voor 1 weg klik dan had ik wel gestopt dus ik kreeg totaal geen waarschuwing.
 

DeletedUser189

Guest
als je iets wil verkopen en je stadhuis is vol krijg je een waarschuwing niet door een extra venster maar door een rode tekst en ja dat is opletten maar je word wel gewaarschuwd.

dit kreeg ik ook met de verkoop van de dwergen fabrieken.
Image11.jpg
 
Ik heb er niets van gezien ik kijk alleen naar gebouw verkopen om er snel te klikken het interesseert me totaal niet welke grondstoffen ik allemaal terug krijg dus lees daar niet.
Dus dit vind ik gewoon dom en onhandig maak het gewoon hetzelfde als bij de provincies en de huizen dat je een requester krijgt dat het stadhuis vol is die code zit toch al in het spel.
Of laat die belangrijke tekst dan knipperen zo valt het helemaal niet op.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1316

Guest
Godslink, ik snap wat je bedoelt. Ik ben net 500k kwijt geraakt omdat ik me even wilde verplaatsen in mijn stad en per ongeluk op mijn stadhuis heb geklikt. Nu heb ik voor niks burenhulp op mijn stadhuis gekregen, al die munten kwijt.
 
Godslink, ik snap wat je bedoelt. Ik ben net 500k kwijt geraakt omdat ik me even wilde verplaatsen in mijn stad en per ongeluk op mijn stadhuis heb geklikt. Nu heb ik voor niks burenhulp op mijn stadhuis gekregen, al die munten kwijt.

Ja het is heel vervelend ik houd het ook niet meer bij, want raak nog steeds veel kwijt :(
Iemand zei houd minder munten in je stadhuis maar dat werkt gewoon niet, ik blijf er gewoon steeds intrappen niet leuk dus hoop maar dat het net als bij alle andere dingen veranderd word de code zit al in het spel dus moet een kleine moeite zijn.
 

DeletedUser613

Guest
Je weet dat toch uiteindelijk, ik zorg er voor dat ik altijd ruimte heb om munten erbij te kunnen krijgen.
Ik heb nu bv een max van 5700k aan munten in mijn stad, als ik zie dat ik over de 500k aan munten kom koop ik er kp voor zo komt het nooit meer voor dat ik geld misloop.

En munten heb je er ook zo weer bij is vrij makkelijk aan te komen.
 
Je weet dat toch uiteindelijk, ik zorg er voor dat ik altijd ruimte heb om munten erbij te kunnen krijgen.
Ik heb nu bv een max van 5700k aan munten in mijn stad, als ik zie dat ik over de 500k aan munten kom koop ik er kp voor zo komt het nooit meer voor dat ik geld misloop.

En munten heb je er ook zo weer bij is vrij makkelijk aan te komen.

Gaat mij erom dat het bij alle anderen dingen wel de waarschuwing komt en alleen bij dit niet, dus is dit niet logisch.
Dus wil het er graag bij simpel (code bestaat al in het spel dus makkelijk voor de programmeur).

En dat een ander het geen probleem vind is je eigen keuze.
 

DeletedUser613

Guest
Gaat mij erom dat het bij alle anderen dingen wel de waarschuwing komt en alleen bij dit niet, dus is dit niet logisch.
Dus wil het er graag bij simpel (code bestaat al in het spel dus makkelijk voor de programmeur).

En dat een ander het geen probleem vind is je eigen keuze.

Als het je eigen keus is om er geen probleem van te maken is het ook je eigen keus om er wel een probleem van te maken ;)
 
Bovenaan