• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude wonderen: mijn gouden afgrond geeft bij oogst steeds andere totaal munten, klopt dat?

zijn er nog die het al is opgevallen dat die niet altijd hetzelfde aan munten geeft, bij mij verschilt het regelmatig. hij zou op level 1 : 6250 munten moeten geven zo staat aangegeven en ik krijg er maar 5000.
dat gebeurt toch 7/10 keer .
 

DeletedUser6

Guest
Heeft het niet te maken met het wisselen van je cultuurbonus? :)
 
dan staat die er mee aan gekoppeld aan je cultuurbonus, dan zouden ze dat toch beter mee vermelden op de wiki ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Heeft het niet te maken met het wisselen van je cultuurbonus? :)
Heeft inderdaad te maken met de cultuurbonus :)
Dit wordt anders nergens aangegeven. :eek: Ook niet in de tooltip die te voorschijn komt als je met de muis er overheen gaat. Ik heb nu een cultuurbonus van 125% maar krijg gewoon 10400/3h op level 3. Dit komt precies overeen met de Wiki (op Beta tenminste, die NL Wiki lijkt foute waarden te hebben). Wat mij echter wel bij staat is dat ik op level 1 6250/3h kreeg en nu zie ik dat dit volgens de (Beta) Wiki nog maar 5000/3h. Lijkt er dus toch op dat er iets veranderd is, misschien tijdens de laatste update of zo. :confused:

Edit:
Ik heb op level 1 met 150% 7500/3 uur
Heb even een refresh gedaan en nu laat de tooltip bij mij ook 13000/3uur bij een cultuurbonus van 125%. Lijkt dus toch te kloppen alleen zijn de waardes niet altijd "live" dus. o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het probleem met waardes speelt zich af als je cultuurbonus switched, ALTIJD even reloggen tenzij je een bult munten/hamers wil missen.
ze gaan namelijk wel altijd omlaag, maar dus niet omhoog.
 

DeletedUser990

Guest
Ben hard aan het sparen voor gouden afgrond, maar krijg dus geld naar cultuurbonus. zit meestal op 125%.
Ben zo"n speler met minimaal zo ver mogelijk komen.
Sta ook regelmatig in de min cultuur.
Dan laat ik die oude wonderen maar. Zie wel wat ik wanneer krijg maar doe er geen moeite meer voor.
Toch al de pest aan die runenscherven elke keer.
 

DeletedUser6

Guest
De cultuurbonus heeft ook een effect op de productie van Oude Wonderen inderdaad, maar dat is een extra bonus he, bovenop wat ze normaal al leveren ;) Daarnaast wordt de opbrengst ook heel erg bepaald door het niveau van je Oude Wonder. Hoe hoger het niveau, hoe meer hij oplevert. Zie ook deze pagina van onze Wiki voor wat meer uitleg en de cijfers per niveau :)
 
Bovenaan