• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Zigastardust

  1. Zigastardust

    Fijne Feestdagen!

    een gelukkig 2023, een goede gezondheid en vooral veel speelplezier xxx
  2. Zigastardust

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    zou handig geweest zijn na 15 ensembles, de ganse boel terug weg.
  3. Zigastardust

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Hoi Bor, moeten er geen 18 ensembles staan om naar lvl 4 te gaan? na opdracht 73 ?
  4. Zigastardust

    BSA?

    bedankt Bor de Wolf, waarschijnlijk zal het dat zijn, ik zal eens testen en kijken of het dat is.
  5. Zigastardust

    BSA?

    BSA is gestart : ik haal 3 combinatieversnellers op , maar in de bsa-inventaris staat er maar één. ik haal 1 restant op en in de inventaris staan er 3.???????
  6. Zigastardust

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    ik heb een probleem bij een opdracht : produce an eternal trade agreement ( verzegeld vredesverdrag) dus aanmaken met de wonderwas in de boekenrollen. ik heb de opdracht zelfs 3 maal gedaan en geen beloning en de opdracht blijft staan?
  7. Zigastardust

    RUNE

    ja, dank je wel
  8. Zigastardust

    RUNE

    browser, dank u
  9. Zigastardust

    RUNE

    Misschien een domme vraag : je ziet bij de oude wonderen hoeveel runescherven je hebt, maar ik zie niet hoeveel hele rune ik heb? Als je telkens de je O.W. via de runecirkel moet uppen, zitten daar soms runes tussen maar ook veel runescherven? Kan iemand me daar uitleg over geven? Dank bij...
  10. Zigastardust

    Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    en wat als je de rune gebruikt voor eigen O.W.? want het zijn dan toch je eigen runes in je eigen O.W.? Voor die runes heb je wel gespeeld.
  11. Zigastardust

    gomboom geeft platina

    bedankt Bor de Wolf en CrazyWizard
  12. Zigastardust

    gomboom geeft platina

    Sinds gisteren geeft de gomboom platina i.p.v. elfenblad. Hoe komt dit? en dit is niet alleen bij mij.
  13. Zigastardust

    asfeniks beloningen voor tweede asfeniks

    een vraagje?? sinds gisteren geeft mijn gomboom platina en niet alleen bij mij. Hoe komt dit? Dank u
  14. Zigastardust

    Winter Magic Evenement

    Heel mooi gedaan billie-willie, top!
  15. Zigastardust

    Winya Yesta zoekt actieve spelers

    Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar actieve leden . Wat kunnen wij u bieden? Wij zijn een toffe, leuke , actieve broederschap met een levendige chat met humor en een lach maar respectvol. Iedere week gaan wij voor 10 kistjes tornooi, soms meer, en klimmen we met iedereen zo hoog mogelijk de...
Bovenaan