• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Taffje

  1. nederland vs belgie tellen maar

    Waarop 83 tovenaars hier met zijn allen iets van vonden en druk door elkaar aan het schreeuwen waren, Decaan Dean Durku kreeg de boel niet rustig en besloot de bijeenkomst stil te leggen tot nader order als de gemoederen bedaard waren.
  2. nederland vs belgie tellen maar

    Voor de 83ste keer legde hij uit dat er nog steeds veel vijandig tegen over de tovenaars stonden en dat ze met zijn allen hier iets aan moesten gaan doen voor het uit de hand zou lopen
  3. nederland vs belgie tellen maar

    In het dorp troffen ze 85 enthousiaste jongelingen aan die graag als leerling wilden toetreden tot het bonte gezelschap van tovenaars...
  4. nederland vs belgie tellen maar

    Toch kwam ik niet verder dan de 88 die in de post boven de post hierboven stond
  5. nederland vs belgie tellen maar

    Gaat nog 89 keer bovenstaande post lezen om te proberen te volgen wat er staat
  6. BSA

    Thnx, die is handig :D
  7. BSA

    Thnx @Yogi69 Heb je dit toevallig ook opgesplitst per blad en kleur? En weten we al wanneer het volgende BSA begint?
  8. nederland vs belgie tellen maar

    *pakt vliegenmepper* nog 91..
  9. Chat

    Ik weet dat het een oud topic is maar ik zou ook graag een algemene chat zien in het spel zodat je ook met andere spelers buiten jou BS kunt praten.
Bovenaan