• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door SummerRobijn

  1. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    10 WP's ??? o_O Ik heb nog geen magische WP's...en vechtwonderen al helemaal niet. Ben nog heel minimalistisch onderweg. Betekent, dat ik van de bonusgoederen die ik heb, 3, 3, 2 fabriekjes staan heb en al blij ben, hoe ver ik deze verbouwd heb. Met de toren hou ik het zo: Denk voor je gaat...
  2. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    @Yamar bedankt. En dat heb ik ook niet voor, ik kan niet alles ophalen wat oudere spelers over jaren gebouwd hebben, ik ga kijken wat ik heb en wat ik kan en wat ik kan doen. Toernooi spelen vindt ik een leuke onderdeel in het spelletje, net als dat bouwen. Provincies, voor het lopende evenement...
  3. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Dus voor mij persoonlijk nog een slechtere motivatie om de toren te doen. Ben nu in chapter 4, hamers en munten waren tot nu toe geen probleem geweest, vaak genoeg goederen opgekocht bij de groothandelaar, en ik heb alleen tot nu toe 4 WP's staan. De bieb was de enigste redenen om de toren te...
  4. Adventskalender

    Ik heb vandaag het Duitse forum bezoekt. Krijgen wij ook in Nederland een adventskalender, dus iedere dag 1 deurtje openen tot de 24 December ?? https://de.forum.elvenar.com/index.php?threads/feedback-zum-adventskalender.7966/page-34#post-312143
  5. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Okay begrepen, de nieuwe vorm van de BSA is niets voor de nieuwe spelers of kleine spelers. Geen probleem. Hoe moet ik aan visioendampen komen, combinatie versnellers, 10 relikwieen is ontzettend veel of amper te doen voor mij lvl. Niet te vergeten 3 keer toverspreuk gebruiken, heb nog niet echt...
  6. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Klopt, ik zit pas in hoofdstuk 2. Waarom ik niet verder kan komen, zijn de vele relikten en de confrontaties. Die worden veel gevraagd en die benodigde provincies om aan relikten te komen, heb ik gewoon niet. Ook ontbrekt het zeker aan aantallen legers. Ik spel het spelletje nog niet lang genoeg...
  7. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Ik heb de rest van de opdrachten gezien. Maar dank je wel voor je bemoedigende woorden :)
  8. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Ben nu bij opdracht 22 en het event is voor mij voorbij. Meer opdrachten kan ik wel redden, maar het kost mij gewoon teveel. Jammer, maar het is gewoon zo. Veel plezier verder voor de anderen. Een vraag heb ik, de events zijn meer gedacht voor oudspelers, kan dat kloppen ?? Oh, ik ga zeker geen...
  9. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Dat is heel duidelijk Avea, bedankt voor het video :)
  10. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Bedankt voor de uitleg. Kijken of het nu gaat. Edit: Dank je wel Manny, heb het door. Ga alleen voor de katten verzameling.
  11. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Hoi, ik ben nog niet zo lang geleden met het spelletje begonnen. Moet ik nu een andere spelletje beginnen, om dit minispelletje te kunnen begrijpen?? Spel geen FoE. En ja ik snap niets van dit minispelletje. Lantaarn, kaarsen ezv. gaan alle kanten op of beter gezegd zweven alle kanten op.
Bovenaan