• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Skillpowers

  1. gebouwen verbergen

    tablet/mobiel is kleiner scherm enzo , andere tools nodig op mobile en tablet voor games dan op pc. het kan zijn dat in toekomst dit ook op de pc komt. maar zal wel niet een prioriteit zijn
  2. servers down?

    ja de nl servers liggen plat dus , beta server werkt nog
  3. Stad (Inactieve) Arbeiders

    in de hogere hoofdstukken zullen je arbeiders continue in de weer zijn want dan zijn de uren voor bouw ook veel groter , zeker voor wonders op hogere lvls.
  4. Echo's van de vergetenen

    Spelversie: __ v1.149.2-(bd77bde) - html5 (2022-03-17 11:31) Spelwereld: __ winyandor Flash of HTML5: __ Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ skillpowers Mensen of Elfen: __ mensen Browser + versie: __ google chrome Besturingssysteem: __ Schermresolutie: __ er zit een bugje denk ik bij...
  5. Feedback spelupdate 1.148

    het is inderdaad slecht vertaald maar je kan als bs "xp" voor je perken verdienen voor de rank die je BS haalt in de BSA.
  6. Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ?

    "pushaccounts" worden nu gewone accounts infeite. das de enige functie dat ze nog hebben ;)
  7. Wiki warme bron der jeugd

    er zijn 2 fouten , 1 tekst + informatie van de bloeiende handelaarsgilde voor level 31-35 staat bij warme bron (in het spel is er ook een tekstfout , ingame toont het aan als "bloeiend" inplaats van bloeiende (als hij in je stat staat). de fout bij warme bron: Geeft extra cultuur voor elk...
  8. Ik stop met Elvenar

    focus vooral op oude wonderen die helpen met je legers in toernooi ;)
  9. Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    er kan maar 2000-2500 kp gepushed worden van kleine accounts naar een grote , daarna is het pushen afgelopen. dan moet het hoofd account al kp's terug doneren en het push systeem stopt dan infeite want zodra je op limit zit kun je niet meer pushen -- met het terug doneren van hoofd account krijg...
  10. Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    de basis is 2000 ofzo dacht ek om te beginnen (of toch dichtbij)
  11. Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    een rune heeft een waarde van 15 kp in iemand anders zijn wonder. dus je kan perfect met gewone kp doneren inplaats van runes ;)
  12. Feedback spelupdate 1.147

    blijkbaar was de "runes" bij doneren van wonderen ook deel van de update maar ik lees er niets van.
  13. Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    ik ben gewoon telkens voor de hoogste kisten gegaan met dat ik de set toch niet ga zetten.
  14. Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    je moet puur geluk hebben met veel extra scrollen winnen.
  15. Gaat INNO BSA afvoeren?

    er zouden aanpassingen zijn las ik ergens maar veel is er nog niet duidelijk.
Bovenaan