• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door -Silver-

  1. -Silver-

    broederschap gezocht

    broederschap gevonden!
  2. -Silver-

    broederschap gezocht

    nogmaals nog steeds op zoek naar een actieve bs, actief in chat, die een speler wil accepteren maar nog geen toernooi of toren kan spelen. uiteraard speel ik dit heeeeel graag mee zodra ik kan!
  3. -Silver-

    Filmrolletje

    dat houden ze zeker! ik wacht ook nog op de update op beta ivm de hoofdstuk migratie hoe die in elkaar zit hahah
  4. -Silver-

    Filmrolletje

  5. -Silver-

    Filmrolletje

    ik heb hem nog niet en zoals rodeon al zegt, zal dit gefaseerd komen denk ik , ik vind de hobby ruimte wel handig op beta , maar ik speel dan eens in de week daar om alleen even te kijken eig. de filmpjes duren maar een kleine 5 sec dus geen ramp om dat even tussendoor te doen. op beta ook de...
  6. -Silver-

    Filmrolletje

    in de hobbyruimte op beta kan je de ook je bonus t1 2 en 3 verhogen met 80% denk niet dat iedereen dit heeft, ik heb ze iig niet? of is het weer alleen voor spelers die op mobiel spelen?
  7. -Silver-

    broederschap gezocht

    hoi, ik zoek een leuke actieve broederschap, die mij als tiny speler een leuk gezellig en behulpzaam plekje kunnen bieden. ik ben recent weer begonnen met spelen, en zie dat er enorm veel veranderd is voor beginnende spelers. wat ik kan bieden, dagelijks burenhulp, gezellig praatje, en...
Bovenaan