• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

De nieuwste activiteit van rodeon

  • rodeon
    rodeon reageerde op het bericht van Moriarte in het topic zoekfunctie met Leuk Leuk.
    Beste Babs, Een echte zoekfunctie is er niet omdat de naam van alle gebouwen terug te vinden is als de cursor over het gebouw beweegt...
  • rodeon
    rodeon reageerde op het bericht van Kopknakker in het topic Ons forum moet blijven met Leuk Leuk.
    +1
  • rodeon
    rodeon heeft het topic YoSis zoekt jou! geplaatst in Winyandor.
    Laatste update 06 april 2024: Yo Sis (of Bro)! Met zo min mogelijk afspraken (waar je wel op aanspreekbaar bent!) en zoveel mogelijk op...
  • rodeon
    rodeon heeft het topic YoSis zoekt jou! geplaatst in Broederschap zoekt spelers.
    Laatste update 06 april 2024: Yo Sis (of Bro)! Met zo min mogelijk afspraken (waar je wel op aanspreekbaar bent!) en zoveel mogelijk op...
  • rodeon
    rodeon reageerde op het bericht van ERGOLUM in het topic Ons forum moet blijven met Leuk Leuk.
    Nu pas dit ontdekt. Sorry ik steun dit voor 1000%. Maar vrees dat er te weinig mensen moeite willen doen om dit instand te houden.
  • rodeon
    rodeon reageerde op het bericht van nuala in het topic Ons forum moet blijven met Leuk Leuk.
    +1
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Start Lente event.
    Ik heb hem nu ook...
  • rodeon
    rodeon heeft het topic Start Lente event geplaatst in Elvenar discussies.
    Vandaag is het Lente event van start gegaan, maar ik heb dit keer geen Nieuwsbrief ontvangen... is die afgeschaft?
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Beta Nieuws van Discord.
    Met dank aan FaunaWillow (op het betaforum) " Hi everyone! Today, the beta version will unveil a significant reduction in Spell...
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Architect niet actueel.
    Elvenstats en de Architect werken allebei weer naar behoren, enige probleem dat rest is het vechtklooster dat je niet hoger dan level 30...
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Nieuw Bezoek Hobbykamer.
    Jammer dat de moderators hier niet meer meelezen, want er is nog altijd geen bevestiging, laat staan oplossing! En ik ben nog steeds...
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Nieuw Bezoek Hobbykamer.
    Op beta krijg ik 20% (en 80%), op live alleen 10% (en 40%); heb verondersteld dat Inno de beta spelers iets beter wilde belonen.. klopt...
  • rodeon
    rodeon heeft het topic Nieuw Bezoek Hobbykamer geplaatst in Meld een bug.
    Volgens de tekst in de hobbykamer kun je die 4 x per dag bezoeken.. Ik stel echter vast dat - als je vroeg genoeg begint - je deze 6 x...
    • Schermafbeelding2.png
Bovenaan