• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door PB1952

  1. PB1952

    Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    Ik moet toegeven dat ik dat niet wist en heb ook inderdaad niet gebruiksaanwijzing gelezen, sorry. Bedank in ieder geval voor de hulp.
  2. PB1952

    Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    nee, had van 2 dingen 2 ingredienten en moest voor beide dat bekertje met die ene rode stip nog hebben....
  3. PB1952

    Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    Dat klopt, na 126 klikken op hetzelfde knopje valt het item dus niet....
  4. PB1952

    Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    vandaag was echt de grootste domper in het evenenement, had 516 mutsen, 126 KEER op hetzelfde knopje gedrukt en NIET 1 KEER is er wat gevallen, dit is echt belachelijk. voor mij geen evenementen meer.
  5. PB1952

    Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    na 35x 4 mutsen gebruikt te hebben op 1 ding en geen succes is het voor mij over. met zulke kans percentages kost het teveel en krijg je te weinig zoals gewoonlijk.
  6. PB1952

    Geen bug basisgoederen

    Heb er nog eens naar gekeken, en als ik bij het stadhuis kijk krijg ik dit te zien : Dus het had gewoon moeten werken volgens dit.
  7. PB1952

    Geen bug basisgoederen

    Bedankt, daar heb ik niet goed naar gekeken.
  8. PB1952

    Geen bug basisgoederen

    Moest voor een opdracht 4x 9 uur basis goederen maken. had 2x Marmer 9 uur, 2x edelstenen 9 uur en 2x Duincrystral 9 uur aangezet. Na afloop tijden het ophalen geeft de opdracht aan dat ik maar 2x basis goederen heb gedaan, in dit geval alleen de marmer werd geteld. Doe ik iets verkeerds of...
  9. PB1952

    Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Nou dan heb ik het wel gehad met INNO, een prijs is een prijs, je gaat ook niet de afstand bij hardlopen steeds langer maken als de atleet verder komt. typisch weer iets voor INNO. bedankt voor je antwoord AlbertDeWijze
  10. PB1952

    Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Kan iemand mij uitleggen waarom het aantal wat je nodig heb voor brons zilver en goud tijdens het spel veranderd, zo haal je nooit het einde. dit is het eerste screenshot Dit is het 2e screenshot, zilver is met 1 verhoogd, en dat is al een paar eerder gebeurt voordat ik het door had. Goud...
  11. PB1952

    Geen bug Aanbiedingen

    Bedankt
  12. PB1952

    Geen bug Aanbiedingen

    Dat klopt, maar volgens mij gaf de eerste KP's i.p.v Restauratiespreuken. Waarom anders 2 dezelfde aanbiedingen.
Bovenaan