• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Mountaindew

  1. Ons forum moet blijven

    +1
  2. Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    En wat als je op beide werelden kiest voor munten ipv 1 wereld munten en ander orken, wellicht zit het verschil hem in verschillende goederen verbetering?( wilde gok werkelijk geen idee hoe de ketel werkt haha) beide werelden is je munten lvl 1 miss een beter vergelijking
  3. Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Had op beta forums voorbij zien komen dat de nieuwe wonderen gebouwd moeten worden met spreuk fragmenten CVs en restauratie spreuken... Wat is jullie idee/gedachte hierbij? Elke level vraagt 2k meer fragmenten en 2 meer combinatie versnellers. Wel zelfde aantal restauratie spreuken ( 10) en...
  4. Keuze vechtstad of handelsstad

    Hartelijk dank voor de uitnodiging, echter heb ik zelf ook altijd gestaan achter geen verplichting op toernooi en daarmee de consequenties accepteren dat groeien langzamer gaat. Tuurlijk als je toernooi doet levert het meer op en gezien ik altijd achter de keuze ben blijven staan van " het is...
  5. Keuze vechtstad of handelsstad

    Ja idd investeren in meer fabrieken of vecht wonderen, dit is natuurlijk alleen mogelijk als al je woonhuizen uit magische bestaat, ik heb er een stuk of 28 staat waar van 2 magisch. Die magische zijn allleen te uppen door of dias of blauwdrukken en blauwdrukken verkrijg je alleen in toernooi...
  6. Keuze vechtstad of handelsstad

    Ja de laatste ronde vanaf 10e provincie, dat kost je wel een vracht legers en of handel. Zeker vanaf 10e provincie wordt alles duurder etc. Dus dan mort je afwegen of dat het waard is
  7. nieuw hoofdstuk

    Verlopig ben ik nog druk zat in 18 en wellicht over 3 weken naar 19! Maar heel benieuwd naar alles wat gaat komen in hfst 21
  8. Keuze vechtstad of handelsstad

    Runes zeker idd alleen is het soms net het geval dat je uit toernooi niet de juiste runes krijgt voor je wonder en dan heb je de scherven nog, en juist die zijn lastig te krijgen
  9. Keuze vechtstad of handelsstad

    Klinkt goed alleen zijn die rune fases een hel... althans vind ik, er zijn maar 2 mogelijk heden om aan runescherven te komen( toernooi en handwerken) en vind persoonlijk dat je vrij weinig runes krijgt in toernooi. Of ik pak het niet handig aan betreft toernooi dat kan natuurlijk ook nog een...
  10. Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Zo te horen is 19 nog een beste opgaven.... bs is wel actief alleen niet speciaalnvoor de toren en zelf doe ik de toren steeds vaker maar kost een hoop goederen of legers. 3maanden per hoofdstuk ga ik niet redden en dat is ook zeker niet nodig
  11. Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Haaste spoed is zelden goed wordt er dan wel eens gezegd. We hebben alle tijd alleen is het zo jammer dat er maar 5 badges per 2uut gemaakt worden en je dus snachts een hoop mist want dan staat hij in theorie 6uur stil
  12. Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Uhmm positief vooruitzicht weer zo hahaha! Ach geduld wordt vast en zeker beloond. Alles op ze tijd!
  13. Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Ja die bloeiende handelsgilde heb ik dus nooit gebouwd puur omdat ik meerdere wonderen heb waar de focus op ligt en dan dus 1 achter zou blijven en destijds nut nie van in zag hahah! Excel ben ik niet heel handig in en maak ik nu om de beurt die badges van alle soorten zodat me goederen gelijk...
  14. Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Ik zit nu al een tijdje in hoofdstuk 18 en heb portaal max level en kan bijna me hubs naar 3 doen, ik weet van een bs genoot die hubs al op 3 heeft het alsnog verschrikkelijk lang vind duren om al die teamgeestbadges te verzamelen. Heeft iemand een idee of tips om het hoofdstuk iets te...
  15. Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    Ik vraag me af of het plaatsen van de wasbeer zin heeft of veel opleverd op niveau 10. Denk dat hij wel veel opleverd als je hem 24/7 voed. Hoe denken jullie hier over?
Bovenaan