• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Missandrei

  1. Strawberry fields forever!

    De aardbeitjes dus! Ik speel er ook met heel veel plezier. De meeste spelers hebben een score van meer dan 1.000.000, dus niet echt een broederschap voor kleinere spelers We hebben momenteel 5 plaatjes, dus ook aantrekkelijk voor een broederschap met nog maar enkele actieve spelers. Schrijf een...
  2. Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Ik log de hele dag niet in... eens per 8 uur lijkt me niet echt te veel inlogpogingen? Denk niet dat dat het probleem is.. het was vanmorgen gewoon en heel snel, pagina opladen kostte 1 seconde. Dan van het 1 op de andere moment is de beginpagina niet te openen.. krijg niet eens de inlogpagina.
  3. De aardbeitjes zoeken teamspelers

    We hebben 3 lege plekken die we graag opvullen met sociale actieve teamspelers. :)
  4. Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Ik heb hetzelfde probleem. Als je elvenar opent als bv elvenar duitsland ( https://de.elvenar.com/) dan kan je boven aan de pagina voor alle andere landen kiezen. Elk land laat de beginpagina van elvenar zien, alleen die van Nederland reageert niet als je die aanklikt. Je komt dus niet op de...
  5. BSA

    Mijn dank is groot!
  6. BSA

    en niemand weet hoe die er uit ziet? Dank voor de link trouwens.
  7. BSA

    Waar kan ik de omschrijving van de verschillende types BSA´s vinden?
  8. Feedback: Het gelukkige kleine vin-evenement

    Heb het rondgevraagd en denk dat het plaatje niet geldt voor deze ronde want niemand heeft zaden in de hoepels.
  9. Feedback: Het gelukkige kleine vin-evenement

    Nagekeken, helaas krijg ik echt nergens zaden. Jammer.
  10. Feedback: Het gelukkige kleine vin-evenement

    Wat goed, één kistje dus. Bedankt voor het vragen Hope!
Bovenaan