• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Miex

  1. Miex

    Ons forum moet blijven

    +1
  2. Miex

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Die dingen krijg je wanneer je een ensemble bouwt. Jemoet eerst nog weer een trommelensemble bouwen voordat je dat ritme plaatje krijgt
  3. Miex

    oud wonder

    Het hartje werkt weer bij mij op de app
  4. Miex

    Toernooiarena

    Niet alleen bij toernooiarena. Afgelopen weekend zag ik dat ook bij drakenark. Nu ik bij andere wonderen kijk is daar de info ook weg. (Op de App in elk geval)
  5. Miex

    Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Sinds de laatste update vandaag, lijkt de het op de browser in Arendyl ook langer te duren met berichtenscherm laden
  6. Miex

    Filmrolletje

    Nog niet iedereen heeft het. Kom gefaseerd? Het is in beide werelden. Grote account lijkt niet van invloed
  7. Miex

    Opgelost [ONYX-43644] Geen weergave van wie er online zijn

    Heb het in de browser af en toe. Na refreshen werkt het dan weer even.
  8. Miex

    Het spel

    koninklijke restauratiespreuken worden verkregen in het toernooi, zitten op zaterdagavond in de eindbeloning van het toernooi
  9. Miex

    Feedback: De geheimen van de alchemie

    Meestal komt er bij het begin van een event een mail met gratis geschenk, 100 gratis van die dingetjes die je moet verzamelen. Dit keer niet gezien. Iemand anders wel?
  10. Miex

    Torenarchief en voordeel van de leden?

    Wanneer gaat een toernooiperk in? Werkt die direct? Van kennis delen is het pas de volgende dag
  11. Miex

    We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

    Leuke actie!!:):diamond::):)
  12. Miex

    Feedback Wintermagie 2019

    hoewel ik de opdrachten wel iets saai vond die eerste 180 kwamen ze me wel goed van pas. Maak niet uit wat voor productie je draai met je werkplaatsen of bonusfabrieken, wel prettig. Ik ben nu na die 180 en iedere keer voor de opdrachten net het andere moeten maken dan wat me van pas komt (9...
  13. Miex

    Decemberdagen 25 en 26 | Afgelopen

    Ik doe mee en fijne feestdagen
Bovenaan