• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door matthijsthebest

  1. servers down?

    neem aan dat we nu extra speeltijd krijgen voor de BSA
  2. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Ook ik heb ieder dag gespeeld en iedere dag de verspreide rolletjes opgehaald. Desondanks lukt het me niet het laatste gebouw binnen te halen. Had heel veel pech denk ik dat ik geen keuze had om de 18 te kiezen om vooruit te komen. Het was veelal 30 voor 1 stap 54 voor twee stappen of 89 voor 3...
  3. Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    Je hebt gelijk. Heb hem verwijderd.
  4. Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

    Academie update kost 500 diamanten. Wens ik op dit moment niet te spenderen. Blijkbaar willen de makers van het spel maar een ding, dat ik zoveel mogelijk diamanten koop zodat ik verder kan met het evenement.
  5. Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

    Helaas niet. Aantal keer geprobeerd via de toren, maar kreeg van alles behalve een combinatie versneller of tijdsbooster. Ook niet eerder meegemaakt een opdracht van meer als een week.
  6. Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

    Ik had net een onderzoek afgerond en was vergeten dat deze er aan zat te komen. Dank voor het delen van deze links. ik zit in Arendyll in hoofdstuk 13. Daar ben je 1 tot 1.5 week bezig per onderzoek.
  7. Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

    Ik loop ook op deze vast, gaat me zeker een week of meer kosten. Onderzoek kost me zeker 10 dagen of meer. Visoendamp, met 1 combinatie versneller per dag, kost het me zeker 12 dagen eer ik verder kan naar de volgende opdracht. Vindt deze dus net iets te moeilijk. Of je moet geluk hebben en net...
  8. Feedback Wintermagie 2019

    Okay. Ik wacht even mijn zijde ( bonus productie) af, hopelijk telt ie die er bovenop. Ga voortaan wel beter opletten, beide bedankt voor het advies.
  9. Feedback Wintermagie 2019

    IK zit gewoon vast in het evenement. Moet 23800 kristal produceren, terwijl ik maar een productie van 500 per dag heb. Hoe moet je dat in godsnaam volmaken. Kan geen andere goederen meer selecteren. Dus ik vind dit evenement helemaal niks.
  10. Feedback: Informatie over de Koninklijke Restoratiespreuk

    Bedankt voor de uitleg. Ik was echt in de veronderstelling dat we de 4e kist ook afgerond hadden. Volgende toernooi gaan we het weer proberen. De animo is er wel, maar na de 3e ronde zijn de tegenstanders vaak zo sterk, dat het ons veel manschappen kost of goederen. Maar we blijven proberen.
  11. Feedback: Informatie over de Koninklijke Restoratiespreuk

    Kan iemand mij vertellen of je aan bepaalde eisen moet voldoen om deze Koninklijke restauratie te ontvangen ? Gisteren heeft onze broederschap de 4 kist gehaald maar niemand heeft een restauratie spreuk ontvangen, terwijl deze restauratie spreuk wel afgebeeld stond om te winnen.
  12. Geen bug productie stal van de sneeuwuil niet gelijk

    Okay dit is nu duidelijk. Dit houdt dus in dat als ik de fabriek van de Yeti Kerstman aanschaf, wel de mana geproduceerd krijg bij de Yeiti kerstman ?
  13. Geen bug productie stal van de sneeuwuil niet gelijk

    Spelversie: _1.69.6 (klik met je rechtermuisknop in het spel, klik op je versienummer om hem te kopiëren en plak hem hier) Spelwereld: Boselfen Browser + versie: Versie 71.0.3578.98 Flash Speler versie: 31.00.153 Besturingssysteem: Windows 10 Schermresolutie: 1680-1050 Spelersnaam...
  14. Ook maar even voorstellen

    Mijn spelers naam is matthijsthebest. Ik speel samen met 17 anderen in de bescheiden broederschap Lothodor. Ben een werkende man van tegen de 50, maar speel het spel met veel plezier. Met namen de broederschaps avonturen zijn leuk om samen te werken. vr gr
Bovenaan