• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door marian-1953

  1. marian-1953

    hobbykamer,

    Ik krijg de filmpjes met geen mogelijkheid aan de praat, dus hoop dat het niet verplicht wordt om die te kijken.
  2. marian-1953

    Discord

    Laat alsjeblieft het forum gewoon weer actief worden. Discord vind ik nog steeds erg onoverzichtelijk. Hier stond alles lekker ingedeeld en was een duidelijk overzichtelijk iets. Dat er weinig gebruik van gemaakt werd lijkt mij eigenlijk niet, maar zal met Discord echt niet beter worden...
  3. marian-1953

    Ons forum moet blijven

    marian-1953
  4. marian-1953

    Taveerne van scouts geeft verkeerde beloning

    Dee taveerne van de scouts op level 6 zou volgens Wiki zou je dan 2 burenkisten extra krijgen met de hulpverlening dus volgens mij zou dat totaal 5 zijn. Ik heb er echter maar 4. Heb al een berichtje naar support gestuurd, maar is nog een speler in de BS die hetzelfde heeft. Wonder op 6 maar...
  5. marian-1953

    Wees welkom bij Let Life Live

    We halen nu al een poosje goud in de toren met een onvolledige BS, we laten ons niet kisten. Maar het zou wel heel fijn zijn als er wat torenspelers bijkwamen zodat het wat minder zweetdruppels kost. Het is heerlijk om elke week naar de top te klimmen en dan weer de nodige diamanten te...
  6. marian-1953

    Land verplaatsen

    +1
  7. marian-1953

    broederschap gezocht voor klein maar zeer actief account

    Ben intussen onderdak, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
  8. marian-1953

    broederschap gezocht voor klein maar zeer actief account

    Ik ben zoekende met mijn kleine account marianne-1953 naar een broederschap die ook aan de toren doet. Ik heb veel ervaring met mijn hoofdaccount en had om een BS te gaan helpen een account erbij aangemaakt. Het is daar een beetje anders gelopen dan ik had verwacht en ben met het hoofdaccount...
  9. marian-1953

    We zijn weer op zoek naar niet zomaar spelers neejjj echt wel bijzondere spelers

    Heb je een berichtje gestuurd. Kleine account marianne-1953 zoekt nog een plekje. Heb voor de volgende toren die ook vrijgespeeld. Toernooi kan ik nu al spelen.
  10. marian-1953

    Wie komt er gezellig meedoen?

    Malvinor, heb je een bericht in game gestuurd.
  11. marian-1953

    Yobro wil torenklimmers verwelkomen.

    Ben inmiddels van broederschap veranderd, dus geen reacties meer naar mij toe svp.
  12. marian-1953

    Gezocht toren spelers voor onze gezellige BS

    Heb gezien dat jullie elke dag burenhulp verplicht stellen of anders melden. Hoe strak is dat? Vind het wel erg verplichtend. De rest begrijp ik wel en zou ik in mee kunnen gaan. Ik zoek misschien binnenkort een nieuwe BS, dus ben alvast aan het kijken.
  13. marian-1953

    Yobro wil torenklimmers verwelkomen.

    Yobro is bezig om een broederschap te worden dat elke week goud in de toren haalt. Dat gaat nu de laatste paar weken al iets beter, maar we hebben nog een paar echte torenspelers nodig om elke week goud te waarborgen. Er is per direct 1 plaats vrij, maar laat je niet ontmoedigen want er komt...
  14. marian-1953

    Torenspeler gevraagd, mag ook als gast, bij Yobro

    Per direct een mogelijkheid om bij onze broederschap te komen als je met onze regels instemt. We zien graag weer een nieuweling tegemoet in onze gezellige broederschap
  15. marian-1953

    Torenspeler gevraagd, mag ook als gast, bij Yobro

    Inmiddels weer wat veranderingen bij onze BS, we zaten even vol maar er zijn mogelijkheden om toe te treden omdat er wat spelers minder actief zijn en er 1 lid tussentijds is vertrokken. Let op : De verplichtingen voor nieuwe leden is wel aangepast wat de toren betreft. Minimaal 2e baas/...
Bovenaan