• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door MagicChristiaan

  1. Uppen van gebouwen

    Ik heb een vraag over uppen van gebouwen. Heeft iemand het al eens gehad dat de uitbreiding van een gebouw niet gelijk is aan hetzelfde gebouw wat je haast gelijktijdig up? Ik heb het met 2 die ik vlak na elkaar heb geupt. 15 min na elkaar en hebben beide een tijd van 24 uur om te produceren. De...
  2. Geen bug Icoon meivierig

    Aha, als ik het goed begrijp is vanaf nu de beloning oer dag in plaats van doorlopend?
  3. Geen bug Icoon meivierig

    Het gaat om Myandor, dat vergat ik er bij te vermelden. Ik denk niet dat ik het maximale heb gedaabn anders kan je nog het einde zien om de laatse beloning te krijgen.
  4. Geen bug Icoon meivierig

    Het gaat om het Icoon dat de hele open staat en je de opdrachten kan invullen, maar nu staat alleen het Icoon van de dagelijkse beloning er. waar de tijd instaat dat je nog tot de volgende 10 voor je beloning krijgt per dag. Ik hoop dat het zo duidelijker is.
  5. Geen bug Icoon meivierig

    Het icoon van de meiviering ging na een opdracht ineens weg?
  6. Geen fix Meiviering

    Ik stort 10 kp in een od wonder maar dat wordt niet weergegeven maar wordt wel gevraagd?
  7. Contact Support poraalwinst verkeerde opgave punten voor Nachtextracten

    Hoe maak ik die aan Pebbie, heb hier nog niet eerder mee te maken gehad?
  8. Contact Support poraalwinst verkeerde opgave punten voor Nachtextracten

    Ik zie een verschil dat is bij 5% portaal winst, dat is bij de portaalwinst 8 en in werkelijkheid 7. Ik heb er 3 geprobeerd en staat de teller op 21, moet wel 24 zijn als het goed is. Foutje of goed?
  9. Niet reproduceerbaar Portaal winst

    Bj portaal winst van 5% staat dat ik 8 nachtextracten krijg maar krijg er maar 7. Is dat normaal?
  10. Geen bug Krijg teveel rode linten

    Ik denk dat het is omdat er ineens maar 20 linten zijn die je krijgt bij opdrachten als je teveel opdrachten hebt gedaan. Is misschien een compensatie al denk ik dat die spooklinten daar niets mee te maken hebben.
  11. Dropdown menu voor niet verplichte opdrachten

    Ben het helemaal eens met deze stelling, geen speld tussen te krijgen.
Bovenaan