• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door LeafErik

  1. LeafErik

    Koper en Graniet verhandelen

    Hallo Bor, Yes!... site Elvengems, ben ik spijtig niet eerder tegengekomen. Dus weer 'studeren'... met plezier natuurlijk.. ook tijdrovend... Maar een mens kan niet alles hebben...toch? Bedankt voor je info. Groet van 'het groene blad Erik'..
  2. LeafErik

    Koper en Graniet verhandelen

    Hi Imma. Precies zoals je zegt, maar dat was me al duidelijk. (geduld en onderzoek). Maar ik hoopte dat er nog bepaalde andere gebouwen te bouwen zouden zijn... maar niet kennelijk. Dank voor je reactie.
  3. LeafErik

    Koper en Graniet verhandelen

    Ik bedoel, dat ik al het maximum in het portaal heb bereikt en nu heel veel koper over heb die ik niet kan incasseren... dus zoek ik naar mogelijkheden dat overschot aan koper eventueel in andere gebouwen etc., waar daarvoor koper wordt gevraagd...
  4. LeafErik

    Koper en Graniet verhandelen

    Dwergen portaal niveau 4, maar ik heb waanzinnig veel koper, en dat kan ik niet incasseren. Kortom. in wat voor gebouwen etc. kan ik mijn koper kwijt?
  5. LeafErik

    Humanium is vol.

    Hi, mijn opslag voor Humanium is vol; waar kan ik Humanium voor gebruiken? Sorry, heb ik al ontdekt.... De kern uitbreiden
  6. LeafErik

    Tips om mijn stad opnieuw in te richten

    Hallo #Bor de Wolf. Bedankt voor je bericht, ja, dat is een vervolgmogelijkheid. Dat velen dat zo doen, had ik geen vermoeden van. Maar ik neem 'de lange termijn in het spel', en ik zie wel hoe ik daarmee vooruit... Ik speel graag met plezier en rustig aan... Ach ieder zo haar/zijn methode...
  7. LeafErik

    Tips om mijn stad opnieuw in te richten

    Voor geinteresseerden. Ik heb ontdekt dat mijn vraag over cityplanning op een andere manier op te lossen is. Als je je Innogames stad download op een Tablet, dan kun je de stad wel 'ondersteboven' keren en je gebouwen heel eenvoudig naar wens kunt verplaatsen. Succes.
  8. LeafErik

    Tips om mijn stad opnieuw in te richten

    Hallo #Yogi69, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Teleportspreuken gebruik ik ook om ruimte te creëren. Groet LeafErik.
  9. LeafErik

    Stadsplanning

    Hallo #Aeva, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Groet LeafErik.
  10. LeafErik

    Stadsplanning

    Hallo rodeon, je hebt gelijk, excuus. Ik ben hier heel lang niet op bezoek geweest en was de weg kwijt. Salut.
  11. LeafErik

    Website: nieuwe indeling maken met cityplanner

    Hallo #rodeon, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Groet LeafErik.
  12. LeafErik

    Architect plattegrond werkt niet

    Hallo #rodeon, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Groet LeafErik.
  13. LeafErik

    Tips om mijn stad opnieuw in te richten

    Hallo #AlbertDeWijze, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Groet LeafErik.
  14. LeafErik

    Tips om mijn stad opnieuw in te richten

    Hi, Ik wil in mijn stad alles hergroeperen. Ik heb daarvoor https://www.elvenarchitect.com/city/planner/ gebruikt. Ik ben over dat programma tevreden, en kan mijn wijzigingen helder opslaan en oproepen. Helaas, als ik in mijn stad Innogames op internet inlog, krijg ik wel mijn oorspronkelijke...
  15. LeafErik

    Website: nieuwe indeling maken met cityplanner

    Hi, Ik wil in mijn stad alles hergroeperen. Ik heb daarvoor https://www.elvenarchitect.com/city/planner/ gebruikt. Ik ben over dat programma tevreden, en kan mijn wijzigingen helder opslaan en oproepen. Helaas, als ik in mijn stad Innogames op internet inlog, krijg ik wel mijn oorspronkelijke...
Bovenaan