• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Latex Lover

  1. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Je zult misschien nu niet meer pushen omdat je al de voordelen daarvan hebt en die voordelen gebruik je nu. Zodra Innogames die behaalde voordelen ooit (dus nooit) een keer weg gaat halen dan zal je schrikken dat je er gewoon weer lang overdoet (net als de overgrote meerderheid) om OW te updaten...
  2. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    En blijkbaar heeft de tactiek van Innogames gewonnen, gewoon niets doen en zeggen dat men er mee bezig is en hopen dat het vanzelf leeg bloed. Niemand die meer klaagt terwijl er niets veranderd is.. Misschien zelfs achter de schermen wat diamanten uitgedeeld aan een aantal mensen die in het...
  3. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Knap hoor om zonder push accounts oude wonderen in no time te upgraden naar lvl 27 en zelf al een op lvl 28??? Maar ja zolang je de voordelen van push accounts mag behouden wil dat genoegd zeggen!! Aangeven heeft geen zin want er wordt toch niets mee gedaan, zolang diamanten gekocht worden...
  4. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Het is duidelijk te zien dat men geen tegenstand duld bij Innogames, wanneer men de vinger op de zere plek legt dan worden berichten verwijderd. Men vergeet een ding dat er steeds mensen hun ogen gaan opendoen, pushen gewoon door blijft gaan en de verworven voordelen kunnen blijven behouden. Dat...
  5. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    En hoe komen die oude wonderen dan op lvl 25 en gelijk door naar het volgende lvl 26 in de zelfde week? Misschien wel een bug, vandaar dat er niet op getreden word. Maar blijkbaar is die bug alleen maar van toepassing als je push accounts hebt of gebruikt hebt.
  6. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Pricacy rechten zijn alleen van toepassing wanneer er om gegevens (adres, woonplaats enz) zou betreffen. Het bekend maken of terug koppeling omtrent straffen vallen daar zeker niet onder, er worden namelijk geen persoons gegevens bekend gemaakt. Maar ik merk wel dat er selectief met zaken...
  7. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Waarom aangeven, krijg toch een standaard berichtje van "bedankt we zullen het onderzoeken ......... ". Het blijkt zelfs niet 1 maar 2 oude wonderen van 1000+ kp's te zijn die tegelijk ge-update te zijn!! Behaalde voordelen worden toch niet terug gedraaid en er wordt niets terug gecommuniceerd...
  8. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Dat zogenaamde optreden tegen push accounts is gewoon 1 grote fake. Ik zie iemand een oude wonder updaten waarbij ruim 1000 kp voor nodig is terwijl deze gisteren nog 0 kp bevatte!!! Ik weet zeker dat hier niet tegen opgetreden gaat worden net zo min dat men de voordelen weg gaat halen die...
  9. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Het heeft niets met jou te maken alleen wat jij schrijft, namelijk dat de overgrote meerderheid benadeeld wordt en dat die maar moeite moet doen om oude wonderen naar max te brengen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de pushers beloond worden en de rest er maar moeite voor moet doen. Stel dat...
  10. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Zou je wel willen, jij en de andere pushers lekker het voordeel houden van jullie oude wonderen terwijl de overige spelers het nooit kunnen inhalen want jullie kunnen gelijk nieuwe oude wonderen uppen. Weet het beter gemaakt, alle oude wonderen of de deur uit of bij iedereen alle oude wonderen...
  11. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Ik ben blij om te zien dat er steeds meer mensen het pushen als oneerlijk zien en dat men steeds massaler op komt om dit aan te pakken. Ook de discussie om de tot nu behaalde voordelen aan te pakken stemt mij steeds vrolijker. Dia voordelen vind ik niet of minder van belang want zonder spelers...
  12. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Mooie woorden maar het feit blijft dat mensen die nu al een enorm voordeel hebben van hun push accounts deze nog steeds niet zijn/worden aangepakt. Daar is het om te doen, deze mensen blijven nog steeds hun extra bevolking houden, hun sterkere troepen, sneller troepen maken enz enz. Treed daar...
  13. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Je kunt zeggen wat je wilt maar de wonderen bestaan geen 8 jaar, en al zou het zo zijn dan nog is het onmogelijk om bijna alle wonderen op max of bijna max lvl te hebben. Geef gewoon toe dat je push accounts gebruikt want hoe je ook blijft zoeken het is niet mogelijk door eerlijk spel zoveel...
  14. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Blijkbaar heb je geen onderzoek gedaan. Heb even alle kp's die je nodig zou hebben om alle oude wonderen naar max te brengen opgeteld en kom dan uit op 308190. Aangezien er 365 dagen in een jaar zitten en 24 uur in een dag zou het onder normale omstandig heden 35,15 jaar duren. En dan ben ik...
  15. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Wat betreft het verkrijgen van extra kp's daar is in de berekening al zeer ruim rekening mee gehouden. Als we kijken naar jou oude wonder Overwinningsbronnen is daar al 12625 kp's ingestopt. Daar dit oude wonder pas een maand of 5 bestaat zou er dus dagelijks ongeveer 85 kp ingestopt moeten...
Bovenaan