• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Khal Drogo

  1. Khal Drogo

    Het Grootse Rijk is op zoek naar jou

    We zijn op zoek naar gezellige spelers voor ons gezellige BS. Vind jij het leuk om elke week toren en toernooi te spelen ben je van harte welkom. We spelen ook graag BSA en gaan altijd voor de prijzen en doen dat altijd in overleg hoe te spelen. Op dit moment gaan we 1x in de maand voor goud in...
  2. Khal Drogo

    Feedback spelupdate 1.152

    Spel bevriest nog steeds met van alles en nog wat. Kort door de bocht gezegd. Word er schijtziek van. Update of geen update dit heeft gewoon dringende prioriteit.
  3. Khal Drogo

    Opgelost [TE-6004] App blijft om gebouwen vragen voor Elvariaanse spelen.

    Heb er ook last van. Maakt niet uit op welke browser ik wil. Als ik er al in kom krijg ik een halve stad te zien. En wil ik toernooi spelen laad die dat weer niet in en herladen lig ik eruit. Thanks Inno. Als dit nog lang duurt loop ik kp en extra kistje mis want voor je het weet is het 22 uur.
  4. Khal Drogo

    Geen aankondiging H18

    Vroeger werd een nieuw hoofdstuk altijd aangekondigd. Vandaag is plotsklaps het nieuwe hoofdstuk zo uit de lucht komen vallen. Niet dat ik er wat aan heb want zit er nog heel ver weg van. Op NL2 is er nog maar 1 speler die er aan kan beginnen dus die kan zijn lol op. Op Nl1 is wat anders want...
  5. Khal Drogo

    We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

    Kom maar op met die dia.
  6. Khal Drogo

    We verdelen 3000 diamanten! - Discussie

    Kom maar op met die dia.
  7. Khal Drogo

    KL 2 is op zoek naar jou

    Wie o wie komt ons vergezellen. Er zijn nog voldoende plekken vrij en je kan zo aansluiten. Gaarne zien we je tegemoet.
  8. Khal Drogo

    KL 2 is op zoek naar jou

    Er is nog volop plek. Je kan zo aansluiten.
  9. Khal Drogo

    KL 2 is op zoek naar jou

    KL 2 word het kleine broertje van onze grote BS King's Landing. In onze nieuwe BS zoeken en bieden wij spelers een kans om het spel onder de knie te krijgen. Tevens moeten we regelmatig spelers teleurstellen die graag met hun stadje in onze grote BS willen spelen om de simpele reden dat we vol...
Bovenaan