• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Julia87

  1. Julia87

    Feedback: De grote opgraving

    wat voor goederen?
  2. Julia87

    wanneer nieuw hoofdstuk?

    iemand in de broederschap vroeg of er al nieuws was over een nieuw hoofdstuk, daarom dat ik het vraag, ik ben er nog lang niet haha
  3. Julia87

    wanneer nieuw hoofdstuk?

    heeft iemand enig idee of er al nieuws is over een nieuw hoofdstuk?
  4. Julia87

    lees en ontvangen bevestiging

    dank voor het bestand, ik zoek hem vandaag pas op, was in spam gekomen, en ik had er zelf ook niet meer naar omgekeken omdat ik ingame ook geen reactie van jou had gehad. dus een beetje dubbel dat je dit zo hier dan vraagt.
  5. Julia87

    Feedback De Ketel

    @loki65 je speelt denk ik al wat langer? de onderzoeksboom is veranderd een paar manden terug, plus na de update met de ketel .
  6. Julia87

    nederland vs belgie tellen maar

    en na lange dagen door de bergen en dalen, zagen de 86 tovenaars met de zon aan de horizon eindelijk de warme gloed en fonkelingen van de vleugels van de feeen en darren met hun ruiters, ze stopten even, keken elkaar bedroeft aan door het lot wat hun medereiziger is ondergaan en in rouwende...
  7. Julia87

    Warme bron der Jeugd

    @Yamar , misschien staat hier je antwoord in , zoals ik lees hoort er wel een bonus op te zitten met de bron der jeugd, ook op de magische woongebouwen. https://en.forum.elvenar.com/index.php?threads/thermal-spring-of-youth-aw-and-magic-residences.14914/
  8. Julia87

    Feedback: Seizoen van dromen

    @Fixit gebruiken betekent niet verbreken als je dat bedoeld.
  9. Julia87

    Feedback De Ketel

    snap ik wel, maar het is niet alleen de afgrond, de wonderen in hun geheel worden pas later ontgendeld
  10. Julia87

    Feedback De Ketel

    dat vergeet ik niet hihi, had niet gezien dat er minder kp in moeten, denk dat het niet alleen de 1ste 3 hoofdstukken zijn die compleet veranderd zijn hoor, tot en met 5 is alles anders ja klopt, je komt in het begin al veel ruimte te kort... en dan is de enige optie overscouten.. aantallen...
  11. Julia87

    Feedback De Ketel

    hey hey =) euh... jawel... broederschappen en avonturen speel je nu vrij in hoofdstuk 2, in 3 de vaardigheden van de MA, oude wonderen en toernooien, speel je pas vrij in 4, toren pas in hoofdstuk 5 net als de ketel, en al deze onderzoeken zitten vast in de boom... zonder deze te onderzoeken kom...
  12. Julia87

    Feedback De Ketel

    net als met toren en toernooi, vaardigheden en broederschappen, wonderen en avonturen, idd dit moet" je ook open spelen als onderdeel van het spel, zonder kom je ook niet verder in de boom, nu is het voor jonge spelers nog lastiger om vooruit te komen. (veranderingen waardoor je pas veel later...
  13. Julia87

    Feedback De Ketel

    en dat is en was de mededeling van het verplicht onderdeel, ik ben ook elke dag online en ik weet ook pas sinds gisteren avond dat hij verplicht was, alleen niet via het spel maar via fb. ik heb er geen last van gehad omdat ik de ketel al ontgrendeld had.
  14. Julia87

    Feedback: De geheimen van de alchemie

    klopt, is hoofdstuk gerelateerd, lager level verzamel je ook minder munten uit een huis op max niveau, dan in een hoger level. opdracht percentage is gelijk ongeveer gelijk voor iedere speler. net als in het bsa
  15. Julia87

    Feedback: De geheimen van de alchemie

    de opdracht verzamel munten de 1ste, lijkt wel op een zak munten badge van bsa . meestal is deze opdracht redelijk snel voltooid! nu dus alle munten opgehaald, burenhulp gegeven aan bs plus nog hulp op wereldkaart, best veel! denk dat kleine spelers ook nog wel even hangen op deze opdracht
Bovenaan