• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door ilfalco

  1. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik hoop dat de moderators van Innogames blij zij want bij veel is de activiteit drastisch verminderd omdat alles 4x zo langzaam gaat tenzij je veel dia's spendeert
  2. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Wederom bagatelliseer je opmerkingen van anderen zoals je de hele tijd doet: piepkleine groep, nichespelers. ik zal je eens wakker maken, het zijn er veel meer die niet blij zijn met alles op en neer stuiteren op de ranglijst op 1 dag. En dat in 1 BS. Maar kijk eens op facebook hoe positief ze...
  3. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    De spelers die de meeste last hebben van de cultuurwijziging hebben meestal (maar niet allemaal) een enorm eenzijdig ingerichte stad met tientallen werkplaatsen. [citaat Aeva]. Volgens mij heb ik een heel normale stad maar zie ik me ver zakken op de ranglijst. Het lijkt wel of ze voor haar...
  4. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    BSA komt ook stil te vallen omdat je daar vaak veel bollen nodig hebt om verder te komen en niemand doet dat meer want die heb je veel te hard nodig
  5. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Doolhof meer mana klinkt leuk maar je moet elke 3 uur oogsten dus 's nachts heb je er niks aan en de meesten zijn niet de hele dag hier, sigaar uit eigen doos. Drakenark geeft bollen ja maar wat is een mystiek object dat je moet bouwen
  6. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Jammer nu de desastreuze gevolgen gezien van de update wat betreft de OW. Dit betekent dat veel mensen gaan stoppen of nog minder hier zijn, 1x pw max zal genoeg zijn om het spel te volgen. Wat een ramp, gelukkig speel ik andere spelletje waarvoor ik nu meer tijd heb
  7. Feedback over verhuizingen

    En schijnbaar word je gestraft voor kritiek want ik ben verplaatst en heb allemaal kleine spelers om me heen
  8. Feedback over verhuizingen

    Het hele gebeuren rondom de verhuizingen geeft weer aan dat De Spelleiding en Support lak hebben aan de spelers, alles om maar meer meer geld te kunnen verdienen
  9. Feedback - Hoofdstuk 19: De wraak van de banneling

    Dus alleen maar jaknikkers hier die klakkeloos accepteren wat de spelleiders bedenken, het is geen China hier hoor
  10. Feedback over verhuizingen

    Knap waardeloos, op optie niet verhuizen aan te vinken is ineens weg, dus ik kan nu zo verhuisd worden. Lekker is dat, spel wordt steeds minder leuk
  11. Feedback - Hoofdstuk 19: De wraak van de banneling

    Wat ik tot nu toe zie is het weinig soeps, een negatief hoofdstuk weinig positiefs in deze tijd. van alles afbreken, gebouwen die veel groter worden van 4x5 naar 6x4. Je wordt verplicht dia's te kopen om verder te komen. Begint op Grepo of Total Battle te lijken. Geld geld geld Bah
Bovenaan