• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door elvenis

  1. elvenis

    Nieuw Beloofde 100 tovenaarskennis nieuwsbrief

    Heb er 100 gekregen
  2. elvenis

    Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

    Van mij ook nog een fijn jaar einde en een gezond 2024 met veel speel plezier
  3. elvenis

    Vrede ook in ELvenar

    Dikke knuffel
  4. elvenis

    Ons forum moet blijven

    +1
  5. elvenis

    BSA

    Wij spelen niet mee we zijn maar met ons tweeën en voor de prijzen moet je het ook niet doen vind ik Het toernooi heb ik vorige week ook alleen gespeeld wat niet echt leuk is
  6. elvenis

    broederschap gezocht

    wannyswonderewereld heeft plaats vrij, als u wil bent u van harte welkom Grtjs elvenis
  7. elvenis

    De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    wannyswonderewereld heeft nog plaatsen vrij jullie zijn van harte welkom een mailtje naar wanny of mij elvenis is voldoende Grtjs elvenis
  8. elvenis

    De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Wannyswonderewereld heeft nog plaats, een mailtje naar wanny of naar mij elvenis is genoeg, wij zijn ook een groep die rustig speelt die eerlijke handel hoog in hun vaandel draagt dat is heel belangrijk, ook beleefd zonder scheld partijen communicatie in de chat is belangrijk hopelijk kunnen we...
  9. elvenis

    Land verplaatsen

    Dat lijkt mij ook gemakkelijk, als je per ongeluk land op de verkeerde plaats hebt gezet om het te kunnen verplaatsen
  10. elvenis

    onderzoeken op de wereldkaart

    Ik heb nooit anders dan rood gehad heb altijd moeten onderhandelen van de eerste dag dat ik begon te spelen, hoe komt dat?
  11. elvenis

    Wannyswonder wereld zoekt leden

    Help!!!! we hebben dringend leden nodig e-mail naar wanny of naar elvenis
  12. elvenis

    Burenhulp

    Ik heb de zelfde mening als Aeva, hoe eerder die kistjes voor bij zijn hoe liever, dan kan ik vlug burenhulp geven en verder doen met de rest
  13. elvenis

    Wannyswonder wereld zoekt leden

    even een upje plaatsen
  14. elvenis

    Wannyswonder wereld zoekt leden

    wannyswondrewereld is dringend op zoek naar nieuwe leden, iedereen is welkom mailen naar wanny of elvenis is voldoende
Bovenaan