• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door eidolon

  1. eidolon

    Handwerken nieuwe plaatjes

    Yogi, je geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag, ik vroeg je hoe portaalwinsten je kan helpen in hoofdstuk 18. Er zitten hoofdstukken tussen waarbij je niet zoveel aan portaalwinsten hebt, hetgeen wat je uit deze winsten krijgt is niet hetgeen wat je zoekt in je onderzoeksboom. Je kan dan...
  2. eidolon

    Handwerken nieuwe plaatjes

    Ik heb er 10 op mijn kleine land en 15 op mijn grote land
  3. eidolon

    Handwerken nieuwe plaatjes

    Je hebt gelijk dat je geen haast moet hebben met het spel, maar blauwdrukken gebruik ik amper, ik up ze wel met dia's, moet er toch vanaf ( en nee , ik koop ze niet)
  4. eidolon

    Handwerken nieuwe plaatjes

    Dat zeg je nu wel, maar leg mij eens dan eens uit dat ik in hoofdstuk 18 met portaalwinsten alleen mensen, elevenars en elven krijg, terwijl ik in de boom teambadges nodig heb en deze alleen kunnen gemaakt worden met de goederen uit je gastrasgebouwen. Portaalwinsten zijn dus niet echt handig in...
  5. eidolon

    Handwerken nieuwe plaatjes

    Apart, ik speel nu 2,5 jaar op mijn grote land en ik zit midden in hoofdstuk 18, je kan nu nog een boel versnellen met portaalwinsten, zodirect niet meer, hoofdstuk 17 is een drama, hoofdstuk 18 is wel weer goed te doen (al kan je in dit hoofdstuk ook niet echt portaalwinsten gebruiken)
  6. eidolon

    Handwerken nieuwe plaatjes

    In mijn andere land heb ik gemerkt dat ik te snel ben gegaan, ik moet nu wachten op het volgende hoofdstuk omdat ik nog niet genoeg provincies heb vrijgespeeld ;-)
  7. eidolon

    Handwerken nieuwe plaatjes

    In hoofdstuk 17 en 18 heb je niet veel aan portaalwinsten. Zit zelf in 18 en hetgeen wat ik nodig heb voor mijn onderzoeken is niet hetgeen wat ik krijg vanuit de portaalwinsten. Level 17 was ook zo'n drama ( die met die schepen). Ik hoop dat ik ze in level 19 weer wat meer kan gebruiken.
  8. eidolon

    Filmrolletje

    Wat mij opvalt is dat de bonussen uit de hobbykaner op verschillende manieren zichtbaar zijn. Bij de ene wordt de 20% gelijk opgeteld bij hetgeen wat je maakt ( je ziet een verhoging in je gebouw zelf), bij de ander komt de 20% pas als je hem oogst. Erg verwarrend, maar tot nu toe heb ik op mijn...
  9. eidolon

    Filmrolletje

    Heb net even gekeken, maar het werkt bij mij wel. Je moet even kijken hoeveel orks je maakt als je hem niet heb aanstaan ( in je wapenkamers) en dan hoeveel je maakt als je hem wel hebt aanstaan. Bij mij gingen de wapenkamers van 740 ( zonder), naar 888 ( met).
  10. eidolon

    Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    Flufy, als beginnende speler kom je terecht in een event waarbij je echt geluk moet hebben. Bij dit event kan je amper tactisch spelen, je moet echt hopen dat je de goede produkten krijgt. Andere events kan je veel meer tactisch spelen, deze zullen ook voorbij komen, wat niet inhoud dat je...
Bovenaan