• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Ed Champagne

  1. Ed Champagne

    Opgelost [ONYX-24704] bij mobiel burenhulp tekst in Engels

    Vandaag nieuwe tekst gezien. Bedank.
  2. Ed Champagne

    Opgelost [ONYX-24704] bij mobiel burenhulp tekst in Engels

    Na update nog steeds hetzelfde. versie is nu 1.68.4-56b9a18-0 (nl 1.68) met groet Ed.
  3. Ed Champagne

    Opgelost [ONYX-24704] bij mobiel burenhulp tekst in Engels

    Spelversie: __1.68-2-65d7df0-0(nl1.68) Spelwereld: __Arendyll Browser + versie: _mobiel_ Flash Speler versie: __? Besturingssysteem: __Android Schermresolutie: __? Spelersnaam: __Ed Champagne Mensen of Elfen: __Mens Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig...
  4. Ed Champagne

    Ed champagne

    Hallo allen, Ik ben Ed en ik hou van Champagne. Ik zit bij broederschap POWER2U
  5. Ed Champagne

    Evenement: spoiler 'Oogstfestival (herfstevenement) 2018' opdrachten

    Bedankt voor de spoiler, met een beetje puzzelen moet het voor iedereen te doen zijn.
  6. Ed Champagne

    Feedback release 1.55

    hallo allemaal. Ik ben blij dat het toernooi nu ook via mobiel/tablet kan worden gespeeld. Nu kan de rest van mijn broederschap ook meedoen. als iemand speelt via BlueStacks dan moet je eerst Elvenar updaten.
  7. Ed Champagne

    nederland vs belgie tellen maar

    64 omdat het een mooi jaar was!
  8. Ed Champagne

    Setgebouwen: Hoe kan je de feniksgebouwen het beste neerzetten zodat je alle voordelen hebt?

    Hoe kan je de feniks gebouwen het beste neerzetten zodat je alle voordelen hebt?
Bovenaan