• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Earwen1

  1. Earwen1

    Elvenar's Flying Circus heeft weer plek voor leuke mensen en elven!

    Elvenar's Flying Circus heeft weer plek voor leuke mensen en elven! Ben jij sociaal, communicatief en gezellig? Een beetje fanatiek maar ook sportief? Dan ben je welkom bij Elvenar's Flying Circus! Meld je aan (in-game) en doe lekker mee. Het maakt niet uit hoe groot (of hoe klein) je bent!
  2. Earwen1

    Nieuwe leden zoeken

    Volgens mij is het veel handiger om dit via je notificaties te doen, want dát zijn je buren die actief zijn. Dat zijn de mensen die wellicht interessant zijn om uit te nodigen voor je BS. In de lijst met buren die je via de kaart krijgt, zitten ook alle inactieve buren. Dit vraagt wellicht...
  3. Earwen1

    Meer spelers in een BS

    En dan zijn er ook nog spelers die (tijdelijk) wat minder actief zijn en/of even geen 24 anderen om zich heen willen hebben, maar die toch in hun eentje een BS starten om wél de toernooien te doen voor de KP en reliks.
  4. Earwen1

    Feedback spelupdate 1.150

    Ha dat! Een slokje vaagheid dus... ;)
  5. Earwen1

    Feedback spelupdate 1.150

    Wat is ? Update heeft niet geholpen, loopt nu ook vast als heel langzaam speelt en ok bij simpel producties ophalen.
  6. Earwen1

    Idee voor Burenhulp

    Hier ben ik niet voor. Veel spelers hebben een voorkeur voor de hulp die ze krijgen: cultuur, arbeid of munten en dat is nogal onhandig om te regelen als je het automatiseert. Bovendien heeft handmatig uitdelen de charme dat je er ook écht iets voor moet doen, waarmee je de beloning...
  7. Earwen1

    Zondag = verhuisdag! Ben jij leuk? Kom verder!

    Waarom wachten tot zondag? Je bent ook nu al welkom! Opnieuw heeft de gezelligste en vriendelijkste BS van Arendyll NL een plekkie vrij.
  8. Earwen1

    Zondag = verhuisdag! Ben jij leuk? Kom verder!

    Oeioeioei wat een pech.... te laat! :eek::oops:o_O Iemand was je voor. Volgende keer meer geluk! :diamond::diamond::diamond:
  9. Earwen1

    Zondag = verhuisdag! Ben jij leuk? Kom verder!

    Oeps! Sorry! Typegriep sloeg weer toe.
  10. Earwen1

    Zondag = verhuisdag! Ben jij leuk? Kom verder!

    Oceans Elves heeft één plekkie vrij voor een speler of speelster. Groot of klein? - Dat maakt niet echt uit. Het gaat er niet om hoe groot je bent, maar hoeveel je wilt groeien. :)Voorwaarde is, dat je sociale vaardigheden prima in orde zijn, want we hebben leden van zeer divers pluimage en we...
  11. Earwen1

    Vreemde deals in de Magische Academie

    Ik begin maar even met een screenshot. Dus als ik 1 combinatieversneller maak kost dat 5000 fragmenten en krijg ik 40 visioendampen. Maar als ik 8 combinatieversnellers maak kost dat ook 5000 fragmenten en krijg ik 10 visioendampen. Hoe logisch is dit?
  12. Earwen1

    Feedback over verhuizingen

    Zo dan! Je bent 51 rijen van mij verwijderd! Geen idee hoeveel rijen er op zo'n kaart staan, maar me dunkt dat dit wel op het randje is ongeveer.
  13. Earwen1

    Feedback over verhuizingen

    Aha.. Dat verklaart de 'gatenkaas' om mij heen wel. Ineens heb ik zo'n 60 gaten: lege plekken op de kaart om mij heen. Ik heb verhuizen wel aangevinkt staan, dus snap dat ik aan de beurt ben als er plek is. Wat enorm zou helpen, is als we op de één of andere manier kunnen weten, kunnen zien...
  14. Earwen1

    Nieuw Menu van de Dwergen-ambassade in het hoofdstuk Ambassades is stuk

    Spelversie: __ v1.142.2-(6a94c00) - html5 (2021-11-25 13:25) Spelwereld: __ NL1 Arendyl Flash of HTML5: __html5 Flash Speler versie: __bestaat niet meer Spelersnaam: __Earwen1 Mensen of Elfen: __Elven Browser + versie: __Firefox 94.0.2 (64-bits) Besturingssysteem: __Win10 Schermresolutie...
  15. Earwen1

    nederland vs belgie tellen maar

    Ik heb al 55 keer gezocht naar een manier om dit topic in negeermodus te zetten, zodat het niet telkens bovenin bij de nieuwe posts staat. Kan dat?
Bovenaan