• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Dorine74

  1. Dorine74

    Nederzettingsgoederen productie versnellen?

    Kon het echt niet zien, maar is me nu duidelijk, als ik op de goederen ga staan zie ik pas de bonus, dus vandaar. top!! Thanks
  2. Dorine74

    Nederzettingsgoederen productie versnellen?

    ja dat dacht ik wel, maar de enige vraag is eigenlijk dus nog steeds niet beantwoord: waar verhoogd de bloeiende handelaar de produktie van? Toch alleen wat er in het portaal geproduceerd wordt? En niet de produktie in de gastrasgebouwen/frabriekjes?
  3. Dorine74

    Nederzettingsgoederen productie versnellen?

    Toch alleen van het portaal?? Niet van de fabriekjes?
  4. Dorine74

    Nederzettingsgoederen productie versnellen?

    Is er een manier om je goederen productie van je nederzettingsfabrieken te versnellen in een hoofdstuk? Kan een wonder daarbij helpen? Dan heb ik het niet over het portaal zelf, dat weet ik, maar de fabrieken die behoren bij de nederzetting van dat hoofdstuk... Graag tips? Of misschien kan het...
  5. Dorine74

    Verheven goederen.

    Ik snap het probleem nog niet zo, maar dat komt vast omdat ik nog niet zover in de hoofdstukken zit. Tot nu toe ruil ik mijn fabrieken gewoon om in mijn inventaris voor diegene die ik dan weer harder nodig heb en produceer daar meer van zodat ik gelijke grondstoffen kan aanbieden op de markt...
  6. Dorine74

    SamWillow zoekt KP voor in OW

    zo dan toch.. ♥ kan wel..lol...
  7. Dorine74

    SamWillow zoekt KP voor in OW

    nou vooruit dan... ben in gulle bui vandaag...
  8. Dorine74

    SamWillow zoekt KP voor in OW

    ;):elvbiggrin:
  9. Dorine74

    SamWillow zoekt KP voor in OW

    lol... Leuke vraag! Ik ga wat storten!! Wordt ik blij van... :))
  10. Dorine74

    wapenkamer nodig? als je ook dwergenbolwerk hebt.

    Nee wapenkamers laten staan, dat sowieso en uppen wanneer je kan. Je gaat ze nog hard nodig hebben en zet er het liefste al vanaf het begin zoveel mogelijk weg, stuk of 5 a 6..
  11. Dorine74

    Ineens 5 hoofdstukken verder?

    Mijn zoon heeft los van mij ook een account op Elvenar en is paar dagen geleden begonnen. Nu logde hij vanochtend in en ziet tot zijn grote verbazing dat hij ineens 5 hoofdstukken verder is? Huh? Hoe kan dat? Is dat een bug en gaat dat weer weg of moet hij er maar gewoon blij mee zijn en is het...
  12. Dorine74

    Wees welkom bij Let Life Live

    - elke dag “ Bom Dia “ uit Portugal ….ps niet verwarren met dat je denkt dat er veel diamanten verkregen is... LoL.. Ik kan ook elke middag en avond een boa tarde of boa noite produceren.. ;)))
  13. Dorine74

    Filmrolletje

    Ik krijg nu vaak te zien this add is blocked for another reason... en kan dan het filmpje niet kijken..
  14. Dorine74

    Feedback De Ketel

    Dank voor de heldere uitleg! Klinkt inderdaad wel een stuk leuker dan de circulerende opdrachten van nu, saaie boel. Werd wel tijd voor verandering. Die ketel moet ik nog even kijken hoe alles nu precies werkt, ik had niet begrepen dat ik de drankjes gelijk moet opmaken dus alle punten zijn al...
  15. Dorine74

    Feedback De Ketel

    Dus de herhaalopdrachten verdwijnen niet als je deze functie ontgrendelt? Snap hem nog niet helemaal..
Bovenaan