• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door CrazyWizard

  1. CrazyWizard

    wanneer nieuw hoofdstuk?

    Ik ben nog steeds niet bij met upgraden, ok ik liep wel een hoofdstuk of 5 achter. en jeetje wat had je veel zaden nodig voor al die upgrades
  2. CrazyWizard

    BSA of Evenement?

    En het leuke is dat zodra je dat denkt, het vaak weer veranderd ;)
  3. CrazyWizard

    Feedback De Ketel

    De eerste 5 zijn inderdaad aangepast. echter de eerste 3 zijn significant versneld. Daarintegen zijn de diverse spelonderdelen in stapjes toegevoegd zodat de nieuwe speler niet overweldigd wordt met nieuwe opties en elk onderdeel 1 voor 1 actief wordt geintroduceerd. Niet langer wordt je...
  4. CrazyWizard

    Feedback De Ketel

    Wat je vergeet is dat de onderzoeksboom een complete overhaul heeft gehad voor de eerste 3 hoofdstukken heb je echt heel veel minder kennispunten nodig.
  5. CrazyWizard

    Feedback De Ketel

    Het is leuk voor erbij, het is geen killer feature idd dat je moet hebben. het kan ook geen kwaad om iets te hebben waar je je voorlopig in kan bijten.
  6. CrazyWizard

    Feedback De Ketel

    Iets teveel klikkerdeklik heb al duizenden keren moeten klikken, en met weinig klikken kom je niet vooruit. de cumulatief is wat het laat werken maar 5000-6000 klikjes per week. beetje overkill?
  7. CrazyWizard

    Feedback De Ketel

    Logisch dat je ze niet kan opsparen, het zijn geen combat gebouwtjes ik zie het probleem niet zo Dit is natuurlijk een feature. Het is een sink voor iedereen die klaagt dat ze teveel xxx bezitten en niet weten wat ze ermee moeten doen. Het houd je als speler dus heel erg lang bezig om al die...
  8. CrazyWizard

    Contact Support Zwart beeld winkel

    controleer of je nog wel toegang hebt tot de app/play store. Klinkt als dat je geen connectie kan maken (bv na wachtwoordwijziging van je google/appleaccount)
  9. CrazyWizard

    Feedback - Wintermagie 2022

    Waar het staat in de lijst van architect zegt niet zoveel de harvest set is 1 van de oudste en als ik me niet vergis zelfs wel de allereerste set (lang geleden) De eerst opvolgende was daarna de winter market set + snow owl set (zelfde winterevent) Nadat ik beide sets heb "misbruikt" is men...
  10. CrazyWizard

    Feedback - Wintermagie 2022

    de Winterset is niet de Winter Market Set. dat is de set uit 2017 Deze set is nieuw
  11. CrazyWizard

    De toren.

    Je pakt het goede met het slechte, je krijgt prijzen die voor jou helemaal kansloos zijn en prijzen die helemaal superdetop fantastisch zijn. Overall zijn de prijzen nergens zo geweldig als in de toren. het artefact dat zij %!#@%^! vind is geweldig voor een ander. Daarintegen zijn er mensen die...
  12. CrazyWizard

    Rijtje, na gebruik flesje hetzelfde!

    Klopt maar zo onwaarschijnlijk is het ook niet als je bij yathzee 5x hetzelfde cijfer gooit, het komt niet veel voor maar het komt dus ook best wel vaak voor. Daarnaast moet je wel echt een goed geheugen hebben vaak let je niet op alle 5. alleen de vakjes die je boeiend vind. Kleine...
  13. CrazyWizard

    Contact Support uitbreiding foetsie?

    Je kan voor de zekerheid ook altijd even de Wiki raadplegen hier staat bij hoeveel provincies je een uitbreiding krijgt, soms kijk je even niet goed en lees je het verkeerd. anders contact opnemen met support...
  14. CrazyWizard

    Rijtje, na gebruik flesje hetzelfde!

    Die kans is veel hoger dan je denkt. Elk slot heeft zijn eigen recepten. In het tijdslot vind je enkel en alleen tijdboosters. een zeer beperkte variatie dus met een hoge kans dat hetzelfde terugkomt. in het dierenvoerslot vind de relics, artefacten en dierenvoer ook beperkte hoeveelheid...
  15. CrazyWizard

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Ik ben nu ook met het laatste onderzoek bezig, lekker rustig aan gedaan, nu alle tijd om 2 jaar aan upgrade achterstanden bij te werken
Bovenaan