• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door cb5691

  1. Architect niet actueel

    Dit klopt niet, sinds de verandering in waardering van de wonderen (cultuur en bevolking iig) kloppen de gegevens niet meer met de stad. (zoals hierboven al aangegeven)
  2. Architect niet actueel

    Dat is bekend hoe de architect zelf vernieuwd kan worden, het gaat om de veranderingen van de waarde van de gebouwen waar het mis gaat. De architect wordt op zondag bijgewerkt, de veranderingen zijn al langer van kracht. Dat de architect niet van inno is, is ook bekend maar niet relevant voor de...
  3. Architect niet actueel

    Ik merk dat sinds de nieuwe veranderingen de architect niet actueel is. Zowel bevolking als cultuur kloppen niet met de stad. Weet iemand of de architect nog wel bijgehouden wordt? Zeker met de nieuwe veranderingen zou het wel fijn zijn als de stad en architect kloppen met elkaar.
  4. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Inno wil volgens mij de "kloof" tussen de grote en kleine(re) spelers proberen op te heffen, maar dat gaat gewoonweg niet lukken. In het begin hebben we heel erg lang moeten wachten op nieuwe hoofdstukken en waren er nog geen evenementen zoals nu. Hierdoor hebben de grote spelers enorme...
  5. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Dit topic is niet bedoeld om spelers af te zeiken om hun spelstrategie of denkwijze. Sommige spelers denken dat ze geweldig zijn omdat ze minder geraakt worden door andere keuzes. prima. Ik kies ervoor om hier kenbaar te maken wat voor gevolgen het heeft voor het merendeel van de spelers...
  6. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Het was 1 van de beste wonderen, die je hielp veel cultuur te geven en waardoor al je cultuurgebouwen extra cultuur boost kregen en je daardoor de ruimte in je stad voor andere dingen kon benutten. Ik raadde het dus iedereen aan als de basis must have voor je stad.. Zo zie je maar, verschillende...
  7. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Mijn excuus aeva! Deze zin "wachttoren ruïnes geeft iets minder dan de helft aan cultuur" las ik verkeerd :oops: Ik las over "dan de helft aan" heen. Mijn inziens was de wachttoren daarvoor bedoeld; dat het zoveel cultuur gaf is de reden dat hij veel gebouwd werd. De ruimte in de stad werd...
  8. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Om een concreet voorbeeld te geven: Heb zowel in beta als live wereld mijn wachttoren ruine op level 30. Op beta ben ik van + 350 K cultuur naar - 380 K cultuur gegaan. Dus ruim 700 K cultuur verschil ! Dit is na de aanpassing. Had eerst -600 K cultuur. Dat is echt wel fors, en niet zoals Aeva...
  9. Discord

    Dank voor het delen maar heel erg jammer :(:(
  10. Verheven goederen.

    Ik snap werkelijk niet waarom mensen cross zetten. Als iedereen gewoon binnen dezelfde tier handelt, is er veel meer balans in het spel, en zijn domweg die crosstier niet nodig. Voorwaarde is wel dat men de eigen stad in balans heeft met de goederen, maar dat spreekt voor zich. Juist doro die...
  11. Verheven goederen.

    Het is juist dat de markt verpest wordt door die crosstier aan te bieden, ook 's nachts. Als iedereen binnen dezelfde tier zou handelen is er volgens mij geen schaarste, maar juist doordat mensen scheef handelen krijg je die onbalans. Maar 1 soort fabriek zetten is geen oplossing voor dit...
  12. Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    De plaatjes de mail onderzoeksboom, eigenlijk alles idd. het lijkt of er vertraging in zit, en als je even switch met een andere pagina, bevriest elvenar. Het is precies begonnen met de introductie van het nieuwe hoofdstuk, vandaar mijn vermoeden dat het daarmee te maken heeft.
  13. Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Wordt hier wel aan gewerkt? Zou graag een bevestiging zien dat het probleem bij de makers bekend is en er iets aan gedaan wordt.
  14. Cultuur

    Nog een hele belangrijke: Het wonder wachttoren ruine . Deze zelf geeft al heel veel cultuur, maar als er een cultuur gebouw van je geholpen is, krijgt dat gebouw ook nog eens een behoorlijke cultuur bonus afhankelijk van de hoogte van het wonder.
  15. Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Ik merk sinds het nieuwe hoofdstuk dat Elvenar traag geworden is. Plaatjes laden traag, om naar een wonder te gaan bij een ander werkt traag, als ik naar de onderzoeksboom ga zit er vertraging in. Kan het iets te maken hebben met de server? Weet dat lang geleden dit ook al eens speelde, omdat de...
Bovenaan