• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door bosnimfje

  1. bosnimfje

    handelaars van unur

    Yes gelukt, dank je wel Malvinor. Fijn nu kan ik beetje een planning maken.
  2. bosnimfje

    handelaars van unur

    Dank je wel Andante maar dat is helaas in een taal die ik niet kan lezen. Ik ben op zoek naar een Nederlandse of Engelse versie.
  3. bosnimfje

    handelaars van unur

    Zijn de opdrachten van het laatste hoofdstuk beschikbaar en zo ja waar zijn die dan te vinden?
  4. bosnimfje

    Broederschap zoekt blauwdruk spelers week 38

    Wil je een blauwdruk winnen om je magisch huis te kunnen upgraden? Kom dan (in week 38) tijdelijk onze bs versterken tijdens het staaltoernooi. Je reactie kan je sturen aan Polderfamke van Happy Together.
  5. bosnimfje

    Op zoek naar een (eenmalige) blauwdruk

    Wij van Happy Together zoeken nog steeds mensen die meewillen spelen voor de blauwdruk! Week 38 (18 september 2018) gaan we het staaltoernooi doen en we komen 2 active spelers tekort. Wie mee zou willen doen kan zich melden bij Polderfamke. Bosnimfje van Happy Together
  6. bosnimfje

    Feedback op de Elementalen.

    De vraag had ik waarschijnlijk bij "vragen en hulp" moeten stellen maar bedankt voor de reactie. Nee oefenterrein heb ik ook niet dan ga ik de opdracht ook overslaan.
  7. bosnimfje

    Feedback op de Elementalen.

    Opdracht train 3000 orkkrijgers vinkt niet af, heeft iemand daar ervaring mee? Had 4x broedplek geoogst die alle 2 dagen hadden gedraaid maar de opdracht staat er nog.
Bovenaan