• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Ben ie Bennie

  1. Ben ie Bennie

    Feedback over verhuizingen

    Blijkbaar niet dus en ik citeer de Gamemoderator: "Verplaatsen is een geheel automatisch proces waar niemand invloed op heeft. Het vinkje wel of niet is weg en nu staat verplaatsen voor iedereen op aan. Of het vinkje terug komt is nog in beraad. Het idee is dat de actieve spelers bij elkaar in...
  2. Ben ie Bennie

    Feedback over verhuizingen

    Vinkje aan, vinkje uit, centrum, woestijn, actief, niet actief ziet er weer uit als een onnavolgbare actie van INNO die ons allemaal weer versteld doen staan en zorgt dat we van al onze lieve buurtjes, waar we al 6 jaar mee optrokken, verplicht afscheid van hebben moeten nemen. Nou vraag ik mij...
  3. Ben ie Bennie

    Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

    Mijn vuurfeniks staat helemaal in vuur en vlam nu hij eindelijk een vrouwtje heeft gevonden en zij knispert en knettert van geluk. Ze zijn nu met het paringsritueel bezig zo schattig :D
  4. Ben ie Bennie

    Geen bug Wapenkamer produceert te weinig orks

    Gelukkig hebben we jou nog ;)
  5. Ben ie Bennie

    Geen bug Wapenkamer produceert te weinig orks

    Je hebt gelijk ik zie het nu was er met mijn gedachten niet bij...lol. Deze kan dus in de prullenbak :oops:
  6. Ben ie Bennie

    Geen bug Wapenkamer produceert te weinig orks

    Ik heb een verschil in aanmaak orks in mijn wapenkamer. Volgens wiki en info wapenkamer zou ik op mijn level 35 wapenkamer 1900 orks per dag moeten produceren echter maakt deze er maar 1400 dus minder dan een level 32 wapenkamer?? Misschien mis ik iets maar ergens klopt er iets niet.
  7. Ben ie Bennie

    Feedback Wintermagie 2019

    Eentje in de categorie heel snel vergeten en weer door gaan. INNO is helemaal voorbij gegaan aan de vrijheid van keuze. Iedere voortgang per hoofdstuk verschilt en dan zijn de ene voorwerpen wenselijker dan de andere maar in dit event kan daar niet op ingespeeld worden. Je moet maar blij zijn...
  8. Ben ie Bennie

    Feedback Herfststerrenbeelden

    Kan niet bepaald zeggen dat ik geniet van dit event terwijl dat nu juist de drijfveer was om Elvenar te blijven spelen. Als eindspeler vond ik het afgelopen half jaar ook al niet beregezellig door alleen maar KP's in de OW's te storten. Als dit de trend is voor de volgende events dan denk ik dat...
  9. Ben ie Bennie

    Discussietopic Wereld Winyandor

    Of hier nou echt behoefte aan is valt te betwijfelen maar een 2e account is wel erg handig. Ook ik speel op Arendyll met een 2e account ten eerste omdat ik mij als eindspeler verveelde en ten tweede omdat het handig is om verschillende goederen te hebben zodat je deze kunt delen, wat je op het...
  10. Ben ie Bennie

    Feedback De Toren der Eeuwigheid

    Ooit heb ik ergens een aankondiging gelezen dat er een toren zou komen waar iedereen op zijn eigen gemak en tempo spelletjes kon spelen. Nou ik wacht nog steeds op die toren! :confused: Wel heb ik aan de rand van mijn stad een nieuw gebouw ontdekt die er prachtig uit ziet en waar de elite onder...
  11. Ben ie Bennie

    Feedback Broederschapsavontuur

    Eén van de beste updates in de geschiedenis van het spel voor alle BSA fans. Geen RSI meer en niks gaat verloren ook niet als je per ongeluk een 2 daagse opdracht had aangeklikt en niet de juiste gids had geselecteerd. Alles wordt nu geregistreerd en het uitroepteken en vinkje geven aan of er...
  12. Ben ie Bennie

    Feedback Handwerken

    Ik ben hier wel content mee kan nu overtollige event gebouwen omzetten in tijd/kp boosters en handelsposten maar sta er iedere keer wel weer versteld van hoe woorden vertaald worden naar het Nederlands. 'Onttoveren' komt niet eens in de grote Van Dale voor dan is 'afbreken' en 'creëren' wel een...
  13. Ben ie Bennie

    <doorgegeven> Verrekijker (verkenner) ook op eerste pagina tonen

    Ook in een latere topic (2017) is dit nogmaals naar voren gebracht maar zonder succes. Misschien dat deze ronde wel resultaat oplevert :) melding verkenner klaar
  14. Ben ie Bennie

    Feedback op de Elementalen.

    Na maanden wachten was het niet zo moeilijk om snel door de eerste tech's te komen. Ik had al 30 provincies open staan en 32x 14 uurs boosters ter beschikking :D maar maak mij de meeste zorgen over de afname van manna, zaden en spirituele goederen. Over 10 dagen val ik hier in Elvenar in de...
  15. Ben ie Bennie

    Feedback op de Elementalen.

    Een vriendelijk maar toch dringend verzoek aan de spelers met hout als bonus ;) We zitten allemaal in de Fenikscultus te wachten op elfenboomsap om het lekker gezellig te maken :p
Bovenaan