• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door babytiger

  1. babytiger

    Wij hebben plaats voor 4 nieuwe leden !

    Wie gezelligheid zoekt en in zijn eigen tempo wilt spelen , en toch actief in toernooien en broederschapsavonturen wilt meedoen, is bij ons op de juiste plek ! Geen fanatisme, geen gezeur, alleen gezelligheid ! Sommigen van onze groep spelen al 5 jaar samen ! Stuur een verzoek en een berichtje...
  2. babytiger

    Fellowship of fire zoekt nieuwe leden !

    Als je een broederschap zoekt, die relaxed is, en actief met BSA en toernooien, ben je van harte welkom bij ons. Geen gezeur, en respect voor elkaar dragen wij hoog in t vaandel. We hebben een aantal plekken vrij, dus hopelijk zien we je vlug bij ons !
  3. babytiger

    Opgelost Permanente streaming fout !

    Dank je wel, heb het gevonden ! Het is bekend, ze zijn er mee bezig ! Er zijn meerdere klachten in dat topic inderdaad ! Dan maar hopen dat we weer vlug kunnen spelen, ik hou het even voor gezien ! Groetjes, en geduld iedereen !
  4. babytiger

    Opgelost Permanente streaming fout !

    Ja, dacht dat het weer werkte, maar loopt ook vast als je naar de kaart van de BSA gaat ! En toernooien zijn idd ook niet te doen. Ophalen goederen is ook een ramp, geen idee of ik badges gemist hebt, ik ga voor nu stoppen met het spel, want dit is niet te doen. Jammer, nu met de BSA. Kom later...
  5. babytiger

    Opgelost Permanente streaming fout !

    Wou dit even melden, vanmiddag was het spel al trager, met ophalen van badges, ook van andere spelers, Maar nu is het helemaal niet te doen met ophalen goederen voor badges. Spel geeft permanent streaming fouten. Zelfs via telefoon gaat het allemaal langzaam, chat werkt ook niet. Als je naar de...
  6. babytiger

    Feedback de constructen

    Is een heel mooi nieuw hoofdstuk , wat niet zo leuk is, betreft geavanceerd handelsgebouw. Ik moet mijn scherm kleiner maken, uitzoomen naar 90%, anders zie bij aangeboden goederen alleen de gekke zeep. Was voorheen niet. De lijst van goederen is nu zo lang, als ik wil kijken of er paddos of...
  7. babytiger

    Fellowship of fire zoekt nieuwe actieve leden!

    Wij zijn een actieve en gezellige bs, die al jaren speelt. Na verloop van tijd, hebben we steeds meer spelers die ook actief in de toernooien meedoen. We hebben een regel ingevoerd, op velerlei verzoek, of je doet niet mee aan het toernooi, of je haalt minstens 600 punten. Het is gezellig bij...
  8. babytiger

    Fellowship of fire zoekt actieve leden!

    Wij zijn op zoek naar nog enkel actieve gezellige leden. Meedoen met toernooien en avonturen is gewenst ! We hebben de 10 kistjes al gehaald, maar is geen wekelijkse must, meestal halen we tussen de 6 en 9 kistjes. Verder zijn wij vooral een gezellige groep, die respectvol met elkaar omgaat...
  9. babytiger

    Fellowship of fire zoekt 2 nieuwe spelers !

    Wij zijn een actieve gezellige broederschap, staan op de 40 ste plaats in de ranglijst. Het liefst een ervaren speler, die actief meedoet aan toernooien en broederschapsavonturen. Ben je echter een enthousiaste actieve beginneling, van minimum 10 000 punten, ben je ook welkom ! Stuur mij een...
  10. babytiger

    Wij ( Fellowship of fire) zoeken 2 actieve spelers !

    Wij zoeken 2 actieve spelers in onze gezellige en actieve broederschap ! Wij vragen regelmatige burenhulp, en actieve deelname aan toernooien en bs avonturen. Van harte welkom bij ons ! Stuur een bericht aan mij en dan zien we je in bij de Fellowship of fire ! Tiger
  11. babytiger

    Opgelost Spel extreem traag, onbespeelbaar!

    Ook bij ons in de broederschap, komen op de chat meldingen dat het spel blijft hangen, dacht eerst dat het mijn laptop was. Je kan geen producties aanzetten, en het spel blijft vernieuwen. Kunnen niet in het avontuur, blijft het spel ook hangen. Heel vervelend, hoop dat het vlug wordt opgelost !
  12. babytiger

    Fellowship of fire zoekt nog actieve leden !

    Wij zoeken nog een aantal actieve, gezellige spelers ! Onze broederschap bestaat al jaren, en sommigen van ons spelen ook al jaren samen. Er is altijd verloop, en inactieve spelers worden verwijderd. Wie heeft er zin om bij ons te komen? We staan op rang 34, zijn actief, helpen elkaar, en...
  13. babytiger

    Spel: trager en niet meer kunnen inloggen, wie hebben hier nog meer last van?

    En we zijn er weer zie ik !!!! Is echt een kwestie van 10 minuten....raar..
  14. babytiger

    Spel: trager en niet meer kunnen inloggen, wie hebben hier nog meer last van?

    Ja, hier hetzelfde, en vorige week inderdaad ook ! Ik kan niet op de site ! En blijkbaar hebben er meerdere last van. Vanmorgen bij een gevecht was alles zwart, je zag alleen de poppetjes. Hopelijk kunnen we er vlug weer op !
Bovenaan