• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door aubry

  1. Opgelost [TE-6004] App blijft om gebouwen vragen voor Elvariaanse spelen.

    Bedankt voor de snelle hulp. Het werkt ook hier weer. Top!
  2. Opgelost [TE-6004] App blijft om gebouwen vragen voor Elvariaanse spelen.

    Cache bij mij ook leeg. Dan komt het misschien wel goed. Er zullen toch meer mensen last van hebben dan?
  3. Opgelost [TE-6004] App blijft om gebouwen vragen voor Elvariaanse spelen.

    Kan niet in het spel. Scherm blijft blauw. Zijn er problemen?
  4. bsa

    Bedankt voor het antwoord. :)
  5. bsa

    Ik krijg geen nieuwe opdrachten. Blijft maar steeds op produceer 50 dranken staan. Klopt dat?
  6. Feedback wintermagie 2020

    Wat zijn directe effectenboosters? wordt gevraagd om die te gebruiken. p.s. heb het al gevonden
  7. Molen werkt niet

    Nee, de tijd is nog niet verlopen en hij geeft ook geen cultuur. Telkens komt de kapotte scherf weer tevoorschijn. Ik klik erop om te innen, maar dan gebeurt er verder niets, komt ook niet bij de voorraad. Ik wacht de oplossing af, zal zeker goedkomen, Bedankt.
  8. Molen werkt niet

    Verplaatsen had ik ook al gedaan, maar blijft niet werken. heb een ticket verstuurd, zal wel goed komen. Bedankt
  9. Molen werkt niet

    nee, mij balkje is niet vol. Reuzenrad reageert helemaal niet meer. Ik zal een ticket maken. Bedankt voor je reactie
  10. Molen werkt niet

    Sorry, ik bedoel het reuzenrad, waar ik scherven uit haal (1 per dag) voor de wonderen. Ik doe overigens niets fout en weet ook hoe het werkt;)
  11. Molen werkt niet

    De molen werkt niet. Ik kan runenscherven binnenhalen, maat worden niet vermeld bij wonderen en verschijnen steeds weer opnieuw bij de molen. Kan dit opgelost worden, waarvoor dank.
  12. Support: het lukt mij niet om mijn e-mail te veranderen, ook na advies van support, graag hulp!

    oke, dat is duidelijk, bedankt voor je hulp. gr. aubry
  13. Support: het lukt mij niet om mijn e-mail te veranderen, ook na advies van support, graag hulp!

    Bedankt voor het antwoord. Nog een vraag: Ik heb nu een opdracht bouw een dolende dwerg, die erg veel ruimte vraagt. Ik kan die opdracht niet weigeren en moet hem wel bouwen anders kom ik niet verder met de opdrachten. Heb ik die nog nodig? groetjes, aubry
  14. Support: het lukt mij niet om mijn e-mail te veranderen, ook na advies van support, graag hulp!

    Goedemorgen. Ik weet niet of mijn vragen op de goede plek staan. Ik ben bij de feeën aangeland en heb feeënportaal gebouwd. Van de dwergen is graniet is nu maximum kan geen graniet meer binnenhalen. Heb ik graniet en koper nog nodig? Krijg ik in het spel het verzoek om mijnen en dwergenportaal...
Bovenaan