• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Andante

  1. Andante

    Feedback: Waterpracht-evenement

    Heb jij je magische academie op level 5? Verder kan hij niet uitgebreid worden.
  2. Andante

    Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

    Gefeliciteerd met jullie 8ste verjaardag! Ik kan bijna niet kiezen... de asfeniks is de mooiste, maar de vuurfeniks heeft het meeste nut. Als het dan toch moet: de vuurfeniks.
  3. Andante

    Land verplaatsen

    Gráág +1
  4. Andante

    Geen bug Oppervlakte t1 fabrieken

    Bij elfen is de houtfabriek op level 1 2x1, bij mensen 2x2.
  5. Andante

    Vrede ook in ELvenar

    Als ik dit zo lees dan heb ik het goed getroffen met mijn fijne broederschappen. Slechts één keer heb ik wat wrijving meegemaakt, maar dat was snel opgelost. Laten we een beetje lief zijn voor elkaar, er is al ellende genoeg...
  6. Andante

    Feedback: Seizoen van dromen

    Dagopdracht: verzamel 480K mana. Ik ben wel klaar met het laatste hoofdstuk, maar toch.
  7. Andante

    Hoe verzamel ik elvenar-extracten

    Je hebt helemaal gelijk @Aeva. Excuses @johke.
  8. Andante

    Hoe verzamel ik elvenar-extracten

    Elvenarenextract maak je in het dimensieportaal, hoofdstuk Elementalen. https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Dimensieportaal
  9. Andante

    Nieuwe spelonderdelen Artefact poort / Mythische poort

    Even voortbordurend... Ik zou wel graag een apart tabblad hebben in de inventaris voor al die artefacten, die ik niet meer nodig heb, maar bewaar voor "je weet maar nooit". Met daarbij dan meteen de level 1 grondplaten van de evoluerende gebouwen waar ze bij horen. Dat zou behoorlijk opruimen...
  10. Andante

    vaandel

    Prachtig vaandel maak je in de zijdefabriek, de productie van 1 dag.
  11. Andante

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Gelukt - bedankt!
  12. Andante

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Als ik dat doe, verschijnt er een keuze elf/mens en krijg ik een blanco veld.
  13. Andante

    Inzendingen - Elvenar Recepten Wedstrijd!

    Gefeliciteerd Aeva en Malvinor!
  14. Andante

    Gefeliciteerd met jullie 7 jarige jubileumjaar

    Van harte gefeliciteerd Elvenar-team en bedankt voor het cadeautje. Ik speel inmiddels 4,5 jaar en hoop er nog wat jaartjes aan vast te knopen.
  15. Andante

    Wraak van de banneling.

    Als ik het me goed herinner, krijg je de "ultieme materie" die je nodig hebt, als je je fort van de wraak verkoopt.
Bovenaan