• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug [ONYX-33033] Nieuwe opdrachten verdringen Hoofdstuk gerelateerde opdrachten

Spelversie: v1.109.2-(e876fb3) (2020-07-23 11:31)
Spelwereld: Arendyll en Winyandor
Flash of HTML5: Flash
Flash Speler versie: 32.0.0.387 (64 bits)
Spelersnaam: rodeon
Mensen of Elfen: elf en mens

MyBrowserFyi Link: https://mybrowser.fyi/report/5f1acef68d30fe0015c1d2fa
Browser + versie: MS Edge
Besturingssysteem: Windows 10
Schermresolutie: 1680x1050

Reproduceerbaarheid: 1/5

Titel van de Opdrachten: Het vechtklooster / De kristalvuurtoren (?)

Huidige Situatie:
Ik kreeg vandaag op beide werelden een opdracht die ik nog nooit heb gehad (Verzamel 15 staal relikwieën). Merkwaardige feit doet zich voor dat ik die opdracht (na het voltooien van een Hoofdstuk-gerelateerde opdracht op Arendyll) nu 2 x in mijn scherm heb staan (zie bijlages). Er wordt op het forum door andere spelers gemeld dat zij ook soortgelijke verschijnselen waarnemen, zie https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/feedback-nieuw-hoofdstuk-ambassades.8685/page-23 onderaan...

Verwachte Situatie:
Opdrachten komen maar 1 keer in je beeld voor en verdringen niet de hoofdstuk-gerelateerde opdrachten.

Reproductiestappen
1.
voltooi een gewone opdracht, de nieuwe opdracht "Verzamel 15 staal relikwieën" verschijnt, titel is "Het vechtklooster"
2. voltooi een hoofdstuk gerelateerde opdracht, de nieuwe opdracht "Verzamel 15 staal relikwieën" verschijnt nogmaals, maar de 2e heeft een andere titel "De kristalvuurtoren"

Knipsel1.JPG
Knipsel2.JPG
Knipsel3.JPG
 
Laatst bewerkt:
Spelversie: v1.109.2-(e876fb3) (2020-07-23 11:31)
Spelwereld: Arendyll en Winyandor
Flash of HTML5: Flash
Flash Speler versie: 32.0.0.387 (64 bits)
Spelersnaam: rodeon
Mensen of Elfen: elf en mens

MyBrowserFyi Link: https://mybrowser.fyi/report/5f1acef68d30fe0015c1d2fa
Browser + versie: MS Edge
Besturingssysteem: Windows 10
Schermresolutie: 1680x1050

Reproduceerbaarheid: 1/5

Titel van de Opdrachten: Het vechtklooster / De kristalvuurtoren (?)

Huidige Situatie:
Ik kreeg vandaag op beide werelden een opdracht die ik nog nooit heb gehad (Verzamel 15 staal relikwieën). Merkwaardige feit doet zich voor dat ik die opdracht (na het voltooien van een Hoofdstuk-gerelateerde opdracht op Arendyll) nu 2 x in mijn scherm heb staan (zie bijlages). Er wordt op het forum door andere spelers gemeld dat zij ook soortgelijke verschijnselen waarnemen, zie https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/feedback-nieuw-hoofdstuk-ambassades.8685/page-23 onderaan...

Verwachte Situatie:
Opdrachten komen maar 1 keer in je beeld voor en verdringen niet de hoofdstuk-gerelateerde opdrachten.

Reproductiestappen
1.
voltooi een gewone opdracht, de nieuwe opdracht "Verzamel 15 staal relikwieën" verschijnt, titel is "Het vechtklooster"
2. voltooi een hoofdstuk gerelateerde opdracht, de nieuwe opdracht "Verzamel 15 staal relikwieën" verschijnt nogmaals, maar de 2e heeft een andere titel "De kristalvuurtoren"

Bekijk bijlage 5639Bekijk bijlage 5640Bekijk bijlage 5641
Interessant!! heb ik helemaal over het hoofd gezien,dit is dus wat ik ook bedoel,:)
 

DeletedUser4585

Guest
Die "Verzamel x relikwieën" zijn onderdeel van een paar speciale opdrachten die je zo nu en dan tussendoor krijgt als je bepaalde milestones behaald heb. Ben er nog niet achter wanneer ze echter precies getriggered worden, soms krijg ik ze nadat ik een nieuw wonder gebouwd heb. Maar dat je ze nu 2x krijgt is wel een beetje vreemd, ook al hebben ze een verschillende omschrijving.

@rodeon : Heb je toevallig net één van die OWs geplaatst (of allebei) ?
 

DeletedUser2578

Guest
Deze opdrachten heb ik ook op Arendyll en Winyandor gehad en geweigerd. Het zijn geen verplichte opdrachten maar ik denk tussendoor opdrachten waarmee je extra munten en vooraden kan winnen. Als je de opdrachten weigert gaat je opdrachtenreeks van je hoofdstuk gewoon door.
 
Als je de opdrachten weigert gaat je opdrachtenreeks van je hoofdstuk gewoon door.
Het ging er niet om dat ze niet te weigeren zouden zijn, maar dat dezelfde opdracht 2 keer verscheen en daarmee mijn hoofdstuk opdrachtenreeks blokkeerde… ook de verschijning zou ergens aan gerelateerd moeten zijn (zie reactie @Mistwalker ), maar was het niet. In de veronderstelling dat de mods inmiddels tijd hadden gehad om er naar te kijken, heb ik ze uiteindelijk allebei geweigerd en ben verder gegaan... :)
 

DeletedUser2454

Guest
Who cares. Heb dito gehad en ook gewoon geweigerd,,,,,,,,en door ;)
 
Ben ze nog steeds aan het doen, al 2 van de 15 staal reliekwieen en 1 van de 15 marmer reliekwieen binnen, dus schiet lekker op :p
Zal wel tot in het marmer en staal toernooi kosten om ze gedaan te krijgen :)
 

Aeva

Chef
Gezien de relikwieën die in het event gevraagd worden... die opdrachten combineer ik dan. Dus staalrelics maken voor het event én de quest.
 
Ah, ik maak dan reliekwieen in de academie, en daar kun je niet eenvoudig kiezen welke soort je maakt, dus de quest is tot nu toe buiten de boot gevallen.
 
Als ik de informatie van de update goed begrijp, komt het na a.s. donderdag niet meer voor… :)
Zou kunnen, hangt af van hoe je "krijgen" interpreteert. Ik heb beide opdrachten nu al, denk niet dat ze donderdag ineens weg zijn, maar als het goed is zal ik geen nieuwe "oude" opdrachten krijgen :)
 
Volgens mij is donderdag nu geweest, en ik heb ondertussen de staal reikwieen ook binnen (en het event vroeg ook relics, dus 3 opdrachten tegelijk vooruitgang met elke staal relikwie :) )

Heb nu 2 opdrachten van 15 hout relikwieen.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit probleem zou inderdaad opgelost moeten zijn in 1.110 (ONYX-33033). Ik heb even bij @AlbertDeWijze gekeken en zie dat het nog niet goed gaat. Ik heb de bug heropend.
 
Bovenaan