• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wereldkaart lijkt wel krater put

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Zijn er verder nog voorwaarden om verplaatst te worden?

Volgens een BS-lid het volgende gelden:
- Verplaatsingen zouden alleen op zondag of maandag kunnen, omdat het dan geen invloed op een toernooi kan hebben
- Je mag geen handelsaanbiedingen open hebben staan
- Je verkenner mag niet onderweg zijn
- Je zou geen openstaande provincies mogen hebben. Alles wat je ontdekt hebt, moet je dus ook voltooid hebben.
Dat eerste klopt, de rest zover ik weet niet. Op dit moment worden er aanpassingen gemaakt om:
  • Niet alleen actieve spelers terug de "actieve cirkel" in te stoppen, maar ook inactieve spelers eerder uit de cirkel te halen (dat kan nu soms tot 3 jaar duren).
  • Te kijken of het mogelijk is om het systeem toernooi-onafhankelijk te maken
Helaas is er bij het verbeteren van het systeem e.e.a. misgegaan en duren aanpassingen daardoor langer dan gepland. Sommige aanpassingen staan al wel live, andere aanpassingen hebben wat meer tijd nodig om goed te testen.
 
Is er al meer bekend over dit onderwerp ? Hang zelf al tijden onderaan de rand en het begint nu wel erg leeg te worden...
 
Jup meer kraters, hopelijk worden ze gevuld met actieve/fanatieke spelers :cool::cool: wereldkaart gaat nu 3 minuten sneller met burenhulp geven waar ik normaal al heel lang over doe o_O
 
Jup meer kraters, hopelijk worden ze gevuld met actieve/fanatieke spelers :cool::cool: wereldkaart gaat nu 3 minuten sneller met burenhulp geven waar ik normaal al heel lang over doe o_O

Heb je al eens geprobeerd met de app burenhulp te geven?
Zo extreem veel kraters hebben wij in onze buurt nu ook weer niet.
 
Het lijkt er op dat ze iemand gevonden hebben, want ik heb een stuk minder kraters en wat namen die me niet bekend voorkomen.
 
Hier ook veel minder lege plekken, al blijven er nog meer dan genoeg over.
Wat ik heel vreemd vind: mijn directe buur was een poosje weg en nu is hij er opeens weer.
 
Jawel, voor zover ik gelezen heb, als de stad er nog is, en de buur gaat weer spelen proberen ze eerst de stad terug te zetten op de oude plek. Als dat niet werkt een andere gelijksoortige plek.
 
Ik zal zien of hij nu ineens weer actief wordt na heeeeeeeeel lang niet actief te zijn geweest.
Wel toevallig als dat net nu gebeurt, want de stad was nog maar net verwijderd.
 
Wat ook zou kunnen is dat ze verhuizingen proberen terug te draaien. Het verhuis-script zal niet voor niets uitgezet zijn, wellicht heeft het een hele hoop rommel gemaakt wat ze nu weer aan het herstellen zijn.

Maar inderdaad, de enige manier om te zien wat er aan de hand is kijken wat er nu gebeurt met je buur.
 
Dat is wat ik denk. Er zijn veel steden verwijderd in korte tijd en om de een of andere reden wordt dat teruggedraaid? Te veel lege plekken? En nog geen verhuizer?
En ik het het inderdaad bijhouden of er nu na al die tijd van inactiviteit weer iets gaat gebeuren bij mijn buur.
 
Laatste weken lijkt mijn wereldjaart wel kraterput met zoveel lege plekken. Ben ik de enige die dat ondervindt? ik dacht juist dat "nieuwe" verhuizen naar betere vulling van het actieve deel van de kaart zou moeten leiden. Hoor graag andere meningen
nee hoor bij mij is dat ook zo zowel als op de 1e wereld als de 2e wereld is net of er een atoombom is gevallen alle steden weg en op de 2e wereld gek genoeg de bovenste helft van de wereld kaart.
 
Bovenaan