• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wereldkaart lijkt wel krater put

Laatste weken lijkt mijn wereldjaart wel kraterput met zoveel lege plekken. Ben ik de enige die dat ondervindt? ik dacht juist dat "nieuwe" verhuizen naar betere vulling van het actieve deel van de kaart zou moeten leiden. Hoor graag andere meningen
 

Aeva

Chef
Ik denk dat je nu erg ziet dat al het kleine grut, ooit begonnen en meteen weer opgehouden, verwijderd wordt. Hopelijk dan later een betere vulling met steden die ook iets doen.
 
Die eerste opschoning hebben we tijd terug volgens mij al gehad. Nu komen er wellicht wel weer startende spelers voor in de plaats maar juiste geen iets wat gevorderde. We zullen zien
 

DeletedUser2578

Guest
Laatste weken lijkt mijn wereldjaart wel kraterput met zoveel lege plekken. Ben ik de enige die dat ondervindt?
Eerst vond ik het ook een kraterput maar het heeft ook een voordeel; als mijn munten op zijn door bijv. het spelen van de Toren of door het kopen van grondstoffen, kennispunten dan ga ik even naar de wereldkaart en verzamel ik al die munten van die putten. Zo hebben die putten toch nog een positieve functie ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij inmiddels ook al 13 legen plekken. Vooral kleintjes die alweer verdwenen zijn maar de 3 grotere spelers die hun stad hebben leeg gehaald omdat ze gestopt zijn staan er nog.Die zijn al minimaal een 1/2 jaar niet meer actief maar misschien hebben ze ooit diamanten gekocht en staan ze er daarom nog bij
 
Bij mij nu 87 lege plekken (van ruim 300 buren) en het worden er, dat is mijn indruk, nog steeds met de dag meer.
Doet me denken aan mijn begintijd. Toen zat ik in een uithoek waar gigantisch veel legen plekken waren; die omgeving was destijds nog in opbouw.
Maar gelukkig heb ik ook een heel stel goede, actieve buren :)
 
Laatst bewerkt:
Heb ik aan staan en ben zelf pas aan het begin van dit jaar hier naar toe verplaatst. Het is een betere plaats als waar ik zat en de gaten zijn pas van de laatste paar weken dus helemaal niet zo erg . Vind die extra munten ook wel handig ;) Denk dat ze weer een ronde ruimte aan het maken zijn en dat ze die binnenkort weer gaan opvullen.
 
Ha, bij mij in de buurt is er iemand die al héél lang off is, en die is niet weg! Altijd dezelfde twee gebouwen in de up, altijd hetzelfde level (2->3)
 
waarom maken jullie geen gebruik van de optie "sta automatische verplaatsing naar betere locatie toe"
Die staat bij mij vanaf het begin aan, maar ik ben nooit verplaatst. En wat mij betreft hoeft dat nu ook niet meer. Die plekken worden wel weer gevuld.

Voor mij hoeft dat niet, ik vind die putten met extra munten best handig! :)
Ik begrijp overigens niet waarom die lege plekken zo handig zijn voor extra munten. Ik geef al mijn buren, of ze nu aanwezig zijn of niet, vrijwel dagelijks burenhulp, dus ik zie geen verschil in muntenopbrengst.
Het enige waarin het gebrek aan buren mij wat uitmaakt is minder handelsmogelijkheden en minder burenhulp krijgen.
 
Ha, bij mij in de buurt is er iemand die al héél lang off is, en die is niet weg! Altijd dezelfde twee gebouwen in de up, altijd hetzelfde level (2->3)
Gebouwen worden weer uit de up gehaald als je weer inlogged. Nooit gemerkt? Up een huis zodat het midden in de nacht klaar is, en kijk de volgende ochtend naar hoeveel munten het huis heeft. Het zullen er bijna 0 zijn.

Die persoon heeft dus heeeeel lang niet meer ingelogged.
 

Deleted User - 370874

Guest
De oude verhuizer is met de noorderzon vertrokken,
We zijn druk op zoek naar een vervanger, maar helaas is die moeilijker te vinden dan we zouden willen.

Zodra we een nieuwe hebben gevonden zou dit snel moeten worden opgelost, helaas is het moeilijker dan we dachten om een plaatsvervanger te vinden. hierdoor hebben we dus nog geen idee wanneer deze vervangen beschikbaar zal komen, maar er wordt zeer druk gezocht om de perfecte kandidaat te vinden.
 

Deleted User - 124539

Guest
Gebouwen worden weer uit de up gehaald als je weer inlogged. Nooit gemerkt? Up een huis zodat het midden in de nacht klaar is, en kijk de volgende ochtend naar hoeveel munten het huis heeft. Het zullen er bijna 0 zijn.

Die persoon heeft dus heeeeel lang niet meer ingelogged.
Dat zei @bowmaster toch? Waarom denk je dat hij dat niet wist?
 
Bovenaan