• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Niet verkregen kennis punten

Heb nu al 2 keer het kennispunt icoon in het winters reuze rad aan geklikt maar heb de kp's niet gekregen
Ook in de magische academie, kan ik de vakjes van de fabriek en kp icoon niet aan klikken is er daar soms een limiet op? de andere kan ik wel aan klikken
Grtje Elvenis
 

DeletedUser234

Guest
@elvenis Heb je misschien een screenshot? Ik begrijp niet goed wat je bedoeld en met plaatjes erbij wordt het vast duidelijker. :)

Bedankt alvast!
 
Nee Billy77 screenshot heb ik niet, bij het winter reuze rad heb je verschillende icoontjes, ik vinkte ieder keer de kennispunten aan maar na dat de tijd spanne is afgelopen en ik ze aan klik op het reuze rad komen ze niet in de inventair ik krijg ze dus niet
 

DeletedUser

Guest
@elvenis het kennispunt van het Reuzenrad wordt bijgeschreven in je kennispuntenbalkje (midden bovenin) en dus niet in je inventaris.
 
Oei hoe stom dat ik daar niet naar gekeken heb, mens ben ik een idioot,ik heb ze verward met met dat gene dat je krijgt om je wonderen uit te breiden,sorry mensen, kan wel tegen mijn kop slaan zo dom, ik schaam me diep :oops::oops::oops::oops: Bedankt Didi om mij er op attent te maken
Maar hoe kom het dan dat ik de icoontjes in het magisch academie niet kan aan klikken? staat daar een limiet op dan?
Grtjs een beschaamde Elvenis
 

DeletedUser

Guest
Oei hoe stom dat ik daar niet naar gekeken heb, mens ben ik een idioot,ik heb ze verward met met dat gene dat je krijgt om je wonderen uit te breiden,sorry mensen, kan wel tegen mijn kop slaan zo dom, ik schaam me diep :oops::oops::oops::oops: Bedankt Didi om mij er op attent te maken
Maar hoe kom het dan dat ik de icoontjes in het magisch academie niet kan aan klikken? staat daar een limiet op dan?
Grtjs een beschaamde Elvenis

Vergissen is menselijk hoor, dus je hoeft je niet te schamen ;)

Maar wat bedoel je met de icoonjes in de magische academie?
 
Waar je de wonderen aan maakt vb voor de werkhuizen en combinatieversneller, die voor de fabriek en kennispunten blijven grijs als ik een wil aanmaken, ik heb er over de 100 in voorraad dat wel de overige die gaan nog, maar staat daar een limiet op misschien, dat was mijn vraag. Hopelijk is het iets duidelijker
Grtjs Elvenis
 

Deleted User - 147694

Guest
De Oude wonderen moet je vrijspelen, elk hoofdstuk komen er 2 vrij, meestal achteraan het hoofdstuk, maar soms ergens middenin.

Als je ze vrijgespeeld hebt, dan moet je nog de runencirkel vol krijgen met 9 verschillende runen, daarna kun je ze pas echt plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Waar je de wonderen aan maakt vb voor de werkhuizen en combinatieversneller, die voor de fabriek en kennispunten blijven grijs als ik een wil aanmaken, ik heb er over de 100 in voorraad dat wel de overige die gaan nog, maar staat daar een limiet op misschien, dat was mijn vraag. Hopelijk is het iets duidelijker
Grtjs Elvenis

Bedoel je misschien dit:
upload_2019-4-16_19-32-16.png


De vakjes blijven grijs als je bovenste balk om te proderen vol zit.


Edit: Ik weet niet ik wel hoofdstuk je zit, maar de spreuken voor de magische productie en de kennispunten kun je pas gaan produceren als je een onderzoek aan het einde van hoofdstuk IV hebt afgerond.
 
Het is dat niet wat ik bedoel, in de magische academie kan je wonderen aanmaken, 2 van de 4 vakjes zijn vrij gespeeld, dus men kan voor de fabrieken werkplaatsen, kennis punten balk en comboversneller een vakje aan klikken om ze te produceren maar de fabrieks en kennispunten vakje blijven grijs als ik er op klik de rest zijn groen als ik ze aan klik en kan ik gewoon aanmaken, hopelijk is het nu begrijpelijker anders weet ik niet hoe ik het moet zeggen en een screenshot kan ik niet aan maken ik weet niet hoe je dat doet sorry
 
Didi ik zit op 2 vakken van de dwergen dus nog in het begin, maar zelfs als de bovenste vakken leeg zijn blijven de fabriek en kennispunten vakken grijs
 

DeletedUser234

Guest
met wonderen bedoel je wellicht spreuken/betoveringen?

heb je wel alle benodigdheden om die 'magische productie' en 'inspirerende meditatie' te maken?
 

Deleted User - 147694

Guest
Elvenis bedoeld volgens mij dat niet alle 5 de vakken beschikbaar zijn om spreuken in te plaatsen tijdens de productie van de spreuken.

Het aantal beschikbare plekken om spreuken in te plaatsen tijdens de productie is afhankelijk van het level van je Magische academie, elk level komt overeen met een open vak om spreuken te kunnen maken volgens mij.
 
Misschien heb je niet genoeg reliekwieen voor die spreuken?
Als voorbeeld:
Screenshot_20190417_064853.png


Ik heb de betoverde voorraaden spreuk geselecteerd (linksonder). Onderaan in de donkere balk staat bij "Kosten" dat je 1 staal en 1 zijde relikwie nodig hebt om de spreuk te maken. Ik moet dus van beide soorten minstens 1 relikwie hebben.

Als je met je muis op een relikwie gaat staan (zoals in het plaatje) kun je zien hoeveel je van die soort nog hebt. De popup laat zien dat ik nog 1301 staalrelikwieen heb, dus nog voldoende. Van zijde relikwieen heb ik er ook nog genoeg en dus kan ik de spreuk maken.
 

DeletedUser

Guest
Dat denk ik niet, als je de post van 18.43u leest.

Het zou toch goed kunnen dat @elvenis bepaalde relikwieën tekort komt. Voor de goederenspreuk en kennispuntenspreuk heb je meer en andere relikwieën nodig dan voor de voorraden en burenhulp.

@elvenis kijk ik je stadhuis op het 2de tabblad hoeveel relikwieën je hebt van alle soorten. Als dat allemaal ruim voldoende is, adviseer ik je om contact op te nemen met support, want dan is er misschien iets anders aan de hand wat wij hier niet zo kunnen achterhalen.
 
En het is inderdaad zo de zijde relikwieën zijn uit had daar niet naar gekeken, jongens moest ik jullie niet hebben zou ik niet veel van Elvenar te recht brengen denk ik jullie en mijn broederschap hebben mijn diepe dank aan iedereen die mij geholpen hebben hier op het forum
Grtjs Elvenis
 
Bovenaan