• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

3 uur wachtern op 1 kp?!

Screenshot_20190412_174308.png


Kwam dit tegen in de academie, kon niet verzinnen wie dit nu zou willen maken :D
 
soms kon je ook iets tegen dat je kan betalen met een runefragment, handig als je er 10 hebt en nix mee kan. ook zo'n 1 KP ding kan soms handig zijn.
en anders laat je gewoon gaan en wacht je 8 uur op de volgende ronde,

:eek: Iemand van mijn BS heeft 3 van de 4 schaakbord-stukjes al geplaatst en wacht al weken op het 4e stukje, dat nooit komt. da's pas lullig :eek:
 

DeletedUser234

Guest
Bekijk bijlage 4103
Kwam dit tegen in de academie, kon niet verzinnen wie dit nu zou willen maken :D
ik.........als ik de opdracht krijg: maak 1 recept in de magische academie...die kost dan in ieder geval geen combinatieversnellers.
Kost je wel fragmenten. Als je een uurtje wacht kost het je niks.
Of je koopt die met muntjes die heb je toch altijd teveel.

@Yogi69 Als je een uurtje wacht of er 1 koopt, vinkt je opdr. 'maak 1 recept in de magische academie' niet af hoor.
 

DeletedUser2037

Guest
Als er verder niks nuttigs tussen staat dan kan je deze altijd doen toch. Levert weer wat op voor je grote kist en je hebt een kp te pakken die later in een event of een andere opdracht misschien van pas komt.
Mijn probleem is dat ik nu al een week of 4 geen goeie dingen heb gezien in de academie. Geen handelsreizigers, upgrade (van unit-) gebouwen. Het enigste wat ik zie is relekwieen en cultuur uit de prehistorie. Heb intussen meer dan 100 combinatieversnellers gemaakt voor het geval ze allemaal in 1x komen, maar "thats wishfull thinking".
 
@Yogi69 Als je een uurtje wacht of er 1 koopt, vinkt je opdr. 'maak 1 recept in de magische academie' niet af hoor.
Dan weiger je die toch gewoon.
En is het een niet weigerbare nou in het volgend hoofdstuk kan je er zoveel weigeren als je wilt.
Prijsjes die je krijgt staan meestal toch niet in verhouding of leveren weinig tot niets op
 

DeletedUser234

Guest
@Yogi69 Je trekt het verhaal uit zijn verband door niet te quoten. Iemand kan niet verzinnen wie dat zou willen maken, dan reageer ik met: ik en uitleg waarom.

Het gaat helemaal niet om wel of niet kunnen weigeren ve opdracht.
 
Bovenaan