• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Kennispunten Bundel

DeletedUser2349

Guest
Het idee is mij eigenlijk een beetje onduidelijk. Gaat het nu om de invoering van KP-bundel beloningen voor KP's die gewonnen worden of om een aparte opslag voor gewonnen KP's? En waarom tellen de KP's die je wint in provincies niet mee voor een aparte opslag? Als er een aparte opslag komt kunnen die KP's toch ook voor onderzoek gebruikt worden? En wordt met "KP-bundel" de nieuwe directe effecten bedoeld of gewoon elke vorm van een beloning van KP's die je in een "bundel" krijgt zoals een bundel van 5, 10,15, etc.
 

DeletedUser2349

Guest
Je uitgangspunt was en is nog steeds heel erg helder; het minder "belasten" v/d onderzoeksbalk. Met KP-bundel bedoel je dus de (nieuwe) directe effecten en niet een bundeltje van 5KP (of meer) uit een kistje van een OW van iemand anders.

Maar als er dus een aparte opslag komt voor "gewonnen" KP's, hoeven die KP's uit OW niet meer vervangen worden door directe effecten. Waardoor ik de gewonnen KP's nog steeds voor onderzoek kan gebruiken.

Dus stem ik nu voor een vervanging door directe effecten (KP-bundels in jouw woorden) óf voor een aparte opslag? Ik vind het namelijk wel fijn als ik nog steeds de vrijheid behoud om de gewonnen KP's zowel te kunnen gebruiken voor onderzoek of als storting in een OW. Nadeel van de nieuwe directe effecten met KP's is namelijk dat je ze alleen kan gebruiken in een OW en niet voor onderzoek (toch?).
 

DeletedUser2349

Guest
We stemmen nl op het idee/voorstel van de begin-post. Daarom heeft @Lionell je ook de tijd gegeven om je idee eventueel aan te passen. En zoals het er nu staat is het namelijk niet geheel duidelijk; ook de topic-titel suggereert dat er gestemd wordt voor KP-bundels. Als het inderdaad om een aparte opslag gaat ben ik namelijk voor. :D
 

DeletedUser1427

Guest
doe deze poll maar weg @Lionell de topic titel is fout, en dan gaan mensen misschien stemmen op verkeerd idee
en dat is de bedoeling niet lijkt me
wilde eigenlijk alleen alleen maar de gemiste KP innen op tijdstip wanneer mij uit kwam

De poll is op jouw verzoek verwijderd, wij delen het volgende voor. Uit de gesprekstof blijkt dat jouw eerste post en titel niet duidelijk genoeg is. Hiermee geven we nog de kans om het idee (begin post) te verbeteren en aan te passen. Ik hoor graag van jouw een passende titel die dit idee kan krijgen. Dit idee zal niet direct een poll krijgen, wij zien graag extra bespreking op jouw vernieuwde/aangepast idee. Ook of het idee aansluit op andere spelers wordt zal daarop overweging plaats vinden om jouw idee weer een poll te geven. Dit topic wordt voor nu uit de stemming gehaald en terug geplaatst naar het actieve ideeen / suggestie gedeelte.

Excuses voor de forum gebruikers die hebben deel genomen aan de poll. Uit overweging blijkt dat dit idee nog niet toe is aan een poll.
 
Aparte opslag is absoluut de betere oplossing, maar nu de devs de bundels ontwikkeld hebben -met beperking qua gebruik (enkel op Oude Wonderen)- vrees ik dat ze erop uit zijn om het allemaal op die manier op te lossen.
 

DeletedUser2349

Guest
iedereen wil dat de KP punten uit de OW's apart worden bijgeschreven en niet gelijk
als je inlogt
Je krijgt ze niet als je inlogt, maar vrij snel nadat het onderzoek van de OW in kwestie voltooid is (dat heeft niets te maken met het inloggen). Als je dus 10 uur niet online bent en je krijgt er 10 uit een OW vlak nadat je bent uitgelogd, dan stopt het onderzoek omdat de KP-balk vol is.
Het meest ideale moment om zulke KP te krijgen is nadat je KP-balk al vol is. Je verliest namelijk geen KP die je wint en op die manier zal je dan na die 10 uur over 20 KP beschikken. Maar dat heb je uiteraard niet in de hand. Daarom is een scheiding tussen onderzoek (KP-balk) en gewonnen KP's de meest logische oplossing.

PS Je krijgt alleen het notificatie-scherm als je inlogt. Maar dat is niet het moment dat de KP's worden bijgeschreven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Na een gesprek met @OITNB2017 is gevraagd dit idee naar het archief verplaatsen. Uiteraard jammer dat dit idee verder geen kans heeft gekregen, mocht de interesse zijn om dit idee over te nemen adviseren wij een nieuw topic aan te maken en het idee volgens de werkwijze uit te schrijven.
 
ben het met dat idee volkomen eens, diefstal, legaal volgens bepaalde regels, maar diefstal dat je tijdens je slaap of werk kp's afhandig worden gemaakt.
Dus ja die zuur verdiende kp uit OW apart innen en niet automatisch bijschrijven waardoor je de uren kwijt bent . O en als het kan dan ook graag erbij van wie het kwam. Ook wel eens leuk om dat te weten.
 

DeletedUser1120

Guest
th
duimpje van mij
 
Bovenaan