• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Kennispunten Bundel

DeletedUser

Guest
Om frustraties tegen te gaan over verloren KennisPunten,die je de buren geeft bij hun Oude Wonderen, zou ik graag de KP's in een bundel willen sparen.
Net zoals nu in dit broedersschap avontuur, je geeft deze punten aan je buren om te helpen, maar wordt gestraft, ipv dat je beloont wordt, en dat motiveert dan niet om te geven, prima als daar een limiet op komt van 24 uur of zo, het systeem zit nu blijkbaar in het spel
lijkt me dan niet al te moeilijk om dit in te voeren

als ik wat vergeten ben dan hoor ik dat graag
een aanpassing erbij....een aparte opslag voor KP uit Oude Wonderen, evenementen, toernooien

KP uit gewonnen provincies tellen niet mee, die hebben we nodig voor onderzoek

ps Aiki kan jij deze link doorsturen,weet echt niet hoe dat moet :oops: alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De KP-bundels zoals die te winnen zijn in het Broederschapsavontuur zijn inderdaad ook een mogelijke oplossing om de gewonnen KP bij Oude Wonderen niet verloren te laten gaan, wat nu wel nog gebeurt omdat er nu eenmaal geregeld geen plaats is in de KP-balk of omdat je niet altijd online kan zijn én je niet weet wanneer iemand de upgrade van het Oud Wonder kan doen.

+ 1

Omdat we niet weten of Inno dat al zo bekijkt kunnen we het maar beter zelf aanbrengen als mogelijke verbetering van het spel, die gebruik maakt van bestaande elementen, en daardoor waarschijnlijk niet al te moeilijk te implementeren is.

Ik probeer anderen die dat probleem met de Ow's ervaren even op dit idee te attenderen ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Om frustraties tegen te gaan over verloren KennisPunten,die je de buren geeft bij hun Oude Wonderen, zou ik graag de KP's in een bundel willen sparen.
Net zoals nu in dit broedersschap avontuur, je geeft deze punten aan je buren om te helpen, maar wordt gestraft, ipv dat je beloont wordt, en dat motiveert dan niet om te geven, prima als daar een limiet op komt van 24 uur of zo, het systeem zit nu blijkbaar in het spel
lijkt me dan niet al te moeilijk om dit in te voeren
als ik wat vergeten ben dan hoor ik dat graag

ps Aiki kan jij deze link doorsturen,weet echt niet hoe dat moet :oops: alvast bedankt

Bedankt voor je idee, uit je idee maken we op dat je beloningen afkomstig van een voltooide Oude Wonderen waarbij de speler kennispunten mag ontvangen, deze beloning van kennispunten in een bundel wilt ontvangen? Mocht ik het mis hebben, dan mijn excuses.
 

DeletedUser2349

Guest
Sinds het huidige bsa hebben we al kennis kunnen maken met de nieuwe directe effecten met KP voor OW. Lijkt mij de ideale manier om de huidige KP uit OW te vervangen door deze directe effecten. Het enige nadeel is dat je die KP dus alleen voor OW kan gebruiken en niet meer voor onderzoek. Maar als hiermee de KP-balk "schoon" blijft van non-onderzoek KP's ben ik wel voor. Al is een aparte opslag met normale KP's die gewonnen zijn ook wenselijk, zodat je ze ook kan gebruiken voor onderzoek.

Dus een aparte opslag voor KP die gewonnen zijn uit OW, evenementen, toernooien en tijdens het voltooien van provincies.
 
Ja, een opslag apart is de oplossing, ofwel inderdaad van alles ineens, maar dan ook bruikbaar voor onderzoek, of zoals voorgesteld van kistjes van Oude Wonderen om dan eveneens te gebruiken bij Oude Wonderen. Bij Elune's punt dient wel opgemerkt dat provincies niet dezelfde problemen geven, je bent dan namelijk actief en kan de punten ook spenderen voor je verdergaat. Dat valt er dus buiten. Bij het voorstel hier, met de pakketten, is een mogelijk probleem dat iemand die zelf nog geen Wonderen kan bouwen ofwel met een voorraad blijft zitten, of alles elders doneert en misschien vaak buiten de prijzen valt omdat er geregeld veel meer gedoneerd wordt door anderen (grotere spelers), en er geen prijzen overblijven voor de kleine speler.
 

DeletedUser1427

Guest
Wij willen iedereen bedanken voor de bespreking van dit topic, wij delen dan ook mee dat dit topic in aanmerking gaat komen voor een poll, @OITNB2017 wij nemen contact met je op om een datum voor de poll te bespreken via een conversatie. Je hebt nog de gelegenheid om je eerste post eventueel aan te passen.
 

DeletedUser2349

Guest
Bij Elune's punt dient wel opgemerkt dat provincies niet dezelfde problemen geven, je bent dan namelijk actief en kan de punten ook spenderen voor je verdergaat. Dat valt er dus buiten.
Ik had het over een scheiding van KP die je wint en die je verkrijgt met onderzoek. Ik wilde de KP die je wint uit provincies daarbij niet "discrimineren", aangezien ze bij dezelfde categorie horen. ;)
Kan mij overigens nog goed herinneren dat ik in mijn allereerste week in Elvenar niet lette op mijn KP balk en dat ik lekker bezig was in een provincie. Bleek ik dus zelf mijn onderzoek geblokkeerd te hebben door veel KP uit provincies te halen zonder ze direct te gebruiken. Dus voor de beginnende speler is dat misschien juist wel handig.

Bij het voorstel hier, met de pakketten, is een mogelijk probleem dat iemand die zelf nog geen Wonderen kan bouwen ofwel met een voorraad blijft zitten, of alles elders doneert ...
Als je nog geen OW kan bouwen kan je ook nog geen KP doneren in een OW van iemand anders en kan je dus ook geen directe KP effecten winnen uit iemands anders OW. (Vandaar dat push-accounts altijd minimaal in hoofdstuk 3 zitten.) Maar aangezien het voorstel is aangepast is dit waarschijnlijk geen issue meer.
 

DeletedUser1570

Guest
Elune: Ik wilde de KP die je wint uit provincies daarbij niet "discrimineren", aangezien ze bij dezelfde categorie horen

De KP's die je krijgt bij de confrontaties in de provincies gaan toch niet in de bundels?
 

DeletedUser1427

Guest
Een poll is zojuist gestart voor dit idee, deze poll duurt 2 weken en zal sluiten op 22-02-2018 om 15:33 uur. succes met het stemmen op dit idee!.
 
Bovenaan