• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-18846] Datumweergave foutief

De datum wordt verkeerd weergegeven in het notificatiescherm

r2ursi.jpg


r2ursi.jpg
[/IMG]
 

DeletedUser1427

Guest
Bedankt voor je melding, ik kan bevestigen dat er inderdaad iets niet klopt in de notificatiescherm (ook volgens de screenshot) al heb ik het zelf nog niet kunnen reproduceren. Hierbij is de status veranderd naar 'bevestigd'.
 

DeletedUser2349

Guest
Och, een kniesoor die daar om maalt. Als over een half jaar de zomertijd weer ingaat loopt 't weer correct. :cool:
 

DeletedUser1427

Guest
Het probleem wordt aangeduid dat tussen 23:00 uur en 24:00 uur een dag verschil wordt vertoond. Helaas is dit een bug die inderdaad langer al bekend is maar tot op heden nog niet is opgelost.
 

DeletedUser990

Guest
Het probleem wordt aangeduid dat tussen 23:00 uur en 24:00 uur een dag verschil wordt vertoond. Helaas is dit een bug die inderdaad langer al bekend is maar tot op heden nog niet is opgelost.
Nu is het dus 2 uur.
Ik kan dus zien dat hij precies om 22.00 uur overspringt naar volgende dag.
Maar het evenement is wel 1 uur korter.
 

DeletedUser1427

Guest
Nu is het dus 2 uur.
Ik kan dus zien dat hij precies om 22.00 uur overspringt naar volgende dag.
Maar het evenement is wel 1 uur korter.

Bedankt voor de aanvullende informatie, de nieuwe informatie wordt doorgegeven.
 

DeletedUser

Guest
Oei, een bug van meer dan een jaar oud die nog altijd niet is opgelost. Een klok verzetten moet toch niet zó moeilijk kunnen zijn?! Allee, ik heb het toch nog nooit in welke spel dan ook eerder meegemaakt, dat de tijd al meer dan een jaar fout stond. :confused:
 

DeletedUser234

Guest
Als ik me niet vergis......Die bug komt elk half jaar terug en verdwijnt elk half jaar weer, gevalletje van zomer/wintertijd. Ik denk dat ze mooi wachten tot we gewoon in Europa 1 tijd hebben (hopelijk wintertijd) en dan lost het probleem zich vanzelf op. :)

Tijd die ze daar niet in steken, kunnen ze steken in dingen die zichzelf niet oplossen. ;)
 
Bovenaan