• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Gemakserd bal deel 1 2017', opdrachten en beloningen

DeletedUser

Guest
Masquerade Deel 1

De quests zijn nu volledig up-to-date ;)

Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


1) Geef 1 kennispunt uit
2) Verzamel x Marmer (x=hoeveelheid afh. Hfst)
3) Verzamel x Staal
4) Verzamel x Hout
5) Handel met de groothandelaar
6) Verzamel 1 voorradenspreuk
7) Plaats 3 aanbiedingen op de markt
8) Gebruik 1 voorradenspreuk
9) Produceer 12x (3 uur) t1-bonusgoederen
10) Produceer 10x (9 uur) t1-bonusgoederen
11) Produceer 3 x (3 uur) marmer, 3 x (3 uur) staal, 3 x (3 uur) hout)
12) Produceer 1 x (1 dag) marmer, 1 x (1 dag) staal, 1 x (1 dag) hout)
13) Verzamel 18 relikwieën

BELONINGEN
1) 1x 5% muntenregen (direct effect)
2) 3x 1 min. Tijdsverkorting (direct effect)
3) 1x 5% Voorraden Meevaller (direct effect)
4) 1x 5% muntenregen
5) 5x 5% muntenregen
6) 3x 3 min. Tijdsverkorting
7) 1x 5% Voorraden Meevaller
8) 1 kennispunt
9) 3x 7 min. tijdsverkorting
10) 3x 10 min. tijdsverkorting
11) 1x 10% muntenregen
12) 1x 10% Voorraden Meevaller
13) 1x 1 uur Tijdsverkorting

EINDPRIJS
Baroness Estrella's Masquerade: 4x3 cultuur EN:
Voor hfdst 1 t/m 8 voorradenproductie per 6 uur hoeveelheid afh. hfst)
Vanaf hfdst 9 Mana productie per 6 uur (hoeveelheid afh. v. hfst)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klein foutje didi, ook de beloningen zijn aangepast. heb wat ik tot zover wet al aangepast op het lijstje op mijn website, maar dat is nog niet heel veel.[

upload_2017-8-15_18-9-1.png
[/spoiler
 
Vraag: de beloning voor deel I van de quest levert vanaf hoofdstuk 9 voorraden en mana. Ik ben net begonnen met hoofdstuk 8, dus ik krijg dan alleen voorraden (waar ik helemaal niet op zit te wachten). Als ik de beloning in de inventaris laat staan en pas plaats als ik aan hoofdstuk 9 begonnen ben, profiteer ik dan wel van mana-productie? Of groeit de tuin (of wat het ook zijn moge) mee met het hoofdstuk waar je in speelt.
(Misschien heb ik deze vraag op de verkeerde plaats gesteld, geen idee - voor het eerst dat ik hier iets plaats.)

Groetjes, Andante
 

DeletedUser2316

Guest
Vraag: de beloning voor deel I van de quest levert vanaf hoofdstuk 9 voorraden en mana. Ik ben net begonnen met hoofdstuk 8, dus ik krijg dan alleen voorraden (waar ik helemaal niet op zit te wachten). Als ik de beloning in de inventaris laat staan en pas plaats als ik aan hoofdstuk 9 begonnen ben, profiteer ik dan wel van mana-productie? Of groeit de tuin (of wat het ook zijn moge) mee met het hoofdstuk waar je in speelt.
(Misschien heb ik deze vraag op de verkeerde plaats gesteld, geen idee - voor het eerst dat ik hier iets plaats.)

Groetjes, Andante
Helaas niet. De gewonnen prijs blijft de beloningen geven voor hoofdstuk 8 (ook wanneer je later verder gaat met hoofdstuk 9). Het prijsniveau wordt bepaald of je al de verkenners in het eerstvolgende hoofdstuk hebt onderzocht. Let wel op: als je de verkenners in hoofdstuk 8 nog niet volledig onderzocht hebt (je bent net begonnen, zoals je zelf meldt), dan krijg je zelfs de beloningen van hoofdstuk 7.
 
Hè jammer. Dan ga ik geen energie verspillen aan dit evenement. Maar bedankt voor je antwoord Remmerdebem I.

Groetjes, Andante
 

DeletedUser2278

Guest
Aan de andere kant, het is een vrij makkelijke quest, in de nieuwe vorm tenminste. En de prijs kun je altijd als tijdelijke opvulling gebruiken voor een stuk vrijgespeelde grond dat staat te wachten op je volgende reorganisatie :)
 

DeletedUser

Guest
Aan de andere kant, het is een vrij makkelijke quest, in de nieuwe vorm tenminste. En de prijs kun je altijd als tijdelijke opvulling gebruiken voor een stuk vrijgespeelde grond dat staat te wachten op je volgende reorganisatie :)
De eerste 10 quests waren inderdaad makkelijk, gingen vanzelf tijdens normale 3/9 uur cyclus. Gelukkig zit ik nu "vast" bij opdracht 11 dus zal dit gebouw nooit krijgen. :D Heb toch genoeg andere "opvullingen" die een stuk beter zijn. :p
 

DeletedUser2278

Guest
Gelukkig zit ik nu "vast" bij opdracht 11

Daar begin ik vanavond aan, ik moet eerst 10 nog afronden, die staat te draaien. 12 staat ook al aan, die is morgen om 11 uur uitgedraaid, en dan alleen nog een paar toernooien of provincies.
Maar ik had een stukje grond braak staan voor de dwergen die eraan staan te komen :)
 
11) Produceer 3 x (3 uur) marmer, 3 x (3 uur) staal, 3 x (3 uur) hout)
12) Produceer 1 x (1 dag) marmer, 1 x (1 dag) staal, 1 x (1 dag) hout)

Als ik het goed begrijp moet je dus van elk een fabriek hebben om deze te kunnen voldoen? of kun je daar ook de handelsreiziger voor gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Als ik het goed begrijp moet je dus van elk een fabriek hebben om deze te kunnen voldoen? of kun je daar ook de handelsreiziger voor gebruiken?

Je moet idd min. 1 marmer, 1 staal en 1 hout fabriekje hebben. Maar die hoeven niet hoger dan lvl 1 te zijn.
Helaas kun je de handelsreiziger er niet voor gebruiken
 
Er moeten toch meer oplossingen zijn voor de laatste opdracht 13?
18 relikwien in 33 uur en mijn verkenner doet al meer dan 44 uur over 1 provincie ontdekken?????
Dit is een onmogelijke opdracht (lukt alleen als het toernooi er is).
Ja had het van tevoren kunnen weten als je de lijst volgt, maar ik cheat niet, wil het spelen zoals het hoort.

Ik vind dat ik het gebouw moet krijgen en de prijs van de laatste opdracht daar het totaal niet mogelijk was om deze te volbrengen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser990

Guest
Er moeten toch meer oplossingen zijn voor de laatste opdracht 13?
18 relikwien in 33 uur en mijn verkenner doet al meer dan 44 uur over 1 provincie ontdekken?????
Dit is een onmogelijke opdracht (lukt alleen als het toernooi er is).
Als jouw verkenner er 44 uur over doet, ben je al met ring 13 bezig, maar speel je provincie meteen dan vrij?
Mijn verkenner loopt bijna hele ring voor op de provincies.
Dus zou als ik genoeg goederen had meteen iets van 20 provincies kunnen vrijspelen x8 =160 relekwieen.
 
ja ik speel het meteen vrij heb land te kort dus hoe sneller land des te beter heb wel 60 gebouwen in de inventaris die ik niet kan plaatsen omdat de ruimte er niet is
 
Als jouw verkenner er 44 uur over doet, ben je al met ring 13 bezig, maar speel je provincie meteen dan vrij?
Hoe weet je in welke ring je zit? Ik heb 222 provincies vrijgespeeld maar zie geen ring er in ( elven, 10de blokje) Kan nog 3 vrijspelen, lvl erg moeilijk. voor de rest is alles vergrendeld.
 
Bovenaan