• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: burenhulp gekregen maar kan dit niet teruggeven, hoe kan dat?

DeletedUser2266

Guest
Goedendag allemaal ik ben nieuw op het forum en kan mijn antwoord niet vinden.

nou hier komt mijn vraag ik heb een buur die bij mij burenhulp verleend maar kan die gene niet terug helpen maar andere buren wel hoe kan dit.

met vriendelijke groet Forjoy (Amar)
 

DeletedUser2114

Guest
Is de speler die jou helpt bij jou op de wereldkaart nog bruin en vaag? Dan moet je eerste een provincie verkennen die aan die speler ligt, voordat je hem kunt helpen. Allen duidelijke steden met groen eromheen op je wereldkaart kun je wel helpen
 

DeletedUser472

Guest
dit komt waarschijnlijk omdat jij hem nog niet verkent hebt op de map en hij jouw wel dus je moet hem eerst ondekken op de world map en dan kan jij hem ook burenhulp geven
 

DeletedUser2266

Guest
nee ik heb hem verkent zo jullie zien in het plaatje
 

Bijlagen

  • elnar2.png
    elnar2.png
    857,3 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1143

Guest
dat is nog maar een klein stadje en als stadhuis dan in een upgrade staat is er niet veel over waar je hulp op kan verlenen. Dus mijn gok is dat het stadhuis in de steigers stond toen je daar langs ging. probeer het later nog eens en waarschijnlijk kan je dan wel je hulp verlenen.
 

DeletedUser234

Guest
Stadhuis staat intussen niet meer in de steigers....... @forjoy had je al eens eerder hulp gegeven aan die buur? Want je kan altijd 23 uur later pas wéér hulp geven.
 

DeletedUser234

Guest
@kersepitje Je hebt helemaal gelijk!!!

Stadhuis staat inderdaad weer in de steigers, nu level 6.

@forjoy Dus er is al 2x hulp gegeven op de arbeidershut en ook op alle cultuur en dan kan je pas weer hulp geven, als er weer iets vrij komt.
 

DeletedUser2266

Guest
dank jullie voor je antwoord sorry wel een beetje laat :) misschien.
nu snap ik dat ik die gene pas kan helpen als er iets beschikbaar is en nog maal bedankt .
( sluiten jullie het of moet ik dat doen :))
 

DeletedUser1427

Guest
Wij (moderators) kunnen idd topics sluiten, als er geen animo voor een onderwerp zal zijn en het wordt gevraagd door de 'topicstarter' is het vaak gebruikelijk dat wij dit doen. Dit topic is vrij breed (zoals de titel van dit topic ook luidt) lijkt het mij ook dat dit topic nog open blijft ;) Burenhulp is tevens altijd aanwezig in Elvenar :D
 
Bovenaan